Gå til innhold

Er det bare jeg som synes at Kvinner på randen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• livato

9

• libra

8

• musikeren

7

• Lionn

6

Mest aktive i denne tråden

Jeg lover - med håda på hjertet (eller på puppen, for den saks skyld) at det ikke har _noe_ med det å gjøre. Det er massevis av flotte, pene, lekre damer jeg både liker og beundrer, og utseende-misunnelse er jeg relativt kjemisk renset for.

Men det må da være lov å sette spørsmålstegn ved en hype uten å bli beskydt for å være misunnelig? Er du misunnelig på alle de mannlige entertainerne du misliker???

Okay, da er du et av unntaka. Bra for deg:-)

Jeg kan værra misunnelig, men aldri på grunn av at andre ser bedre ut enn meg. Det er et damefenomen.

Annonse

TUSEN TAKK :o)

Dette skal jeg vise gubben, han sier at jeg er den eneste som ikke synes disse er noe morsomme.

Synes de er masete, umorsomme og hysteriske. Blir gal bare jeg ser dem på TV.

Måtte gå inn og se på TV på rommet til datteren min da disse damene hadde et program på Tv her forleden.

Gjest champagne

Jasså, sier du det. Og alle de andre fjærkrea er enige med deg ser jeg. KAN det ha noe å gjøre med at de, og særlig Marit Voldsæther, er forholdsvis tagbare? Og at de i tillegg har bøttevis med talent? Damer misunner hverandre jo aaaldri sånne kvaliteter. Neeeiida.

Hvorfor kan aldri vi jenter si noe negativt om andre jenter uten at vi blir mistenkt for å være misunnelige!?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...