Gå til innhold

Naboen har kjørt på sykkelen til poden...


Gjest (ikke undertegnet)

Anbefalte innlegg

Gjest Kari Nordmann

jeg bruker ikke stor bokstav etter punktum fordi det er et sted jeg bare skriver . ikke et rettskrivingsforum. hvis du er så opphengt i det, legg merke til at jeg faktisk har perfekt staving av ord;)

Wow, så innmari flink du er da, som har helt perfekt staving av ordene du skriver. Men du må da være ekstremt lat, som ikke gidder å trykke ned "Shift"-knappen for å få til en stor bokstav etter punktum...Selv om dette ikke er et rettskrivningsforum, så kunne det vært greit å følge normale skriveregler!!! Man ser jo ikke om du bare har trykket på "." ved en feil, eller om setningen faktsik stopper der. (Men du bommer kanskje ikke heller du, som er så perfekt???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    4

  • thrist

    3

  • tut og kjør

    2

  • molli

    1

Wow, så innmari flink du er da, som har helt perfekt staving av ordene du skriver. Men du må da være ekstremt lat, som ikke gidder å trykke ned "Shift"-knappen for å få til en stor bokstav etter punktum...Selv om dette ikke er et rettskrivningsforum, så kunne det vært greit å følge normale skriveregler!!! Man ser jo ikke om du bare har trykket på "." ved en feil, eller om setningen faktsik stopper der. (Men du bommer kanskje ikke heller du, som er så perfekt???)

og poenget var? og blande seg inn i en annen diskusjon? herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tut og kjør

Du trenger ikke å uttale deg når du ikke vet hvordan vi har det hvor vi bor, og hvor gutten får lov til å sykle!!!

Vi har et stort privat område hvor han sykler på. Han sykler aldri på veien, men kun på gårdsplassen!

Han er forresten ikke 4 år før i septemper, og jeg mener at han ikke er i stand til å tenke slik!

Dessuten kan jeg nevne at sykkelen sto ikke rett bak bilen, men et par meter unna.

Hvis du mener at gutten burde tenkt på at bilen som stor et par meter unna, plutselig kunne rygge, så tror jeg faktisk ikke du vet så mye om barn og hvordan de tenker!

Eller, så er det BARE gutten min som er litt "teit" i hue!!?? Niks, det mener ikke jeg!

D er kanskje ikke gutten d er noe feil med.... Ikke snillt kanskje, men en unge _under_ 4 år har enda mindre grunn til å være ute på to-hjuls sykkel!!

Og er det noe jeg har lært etter 12 år som mor er det at unger i den alderen ikke tenker i det hele tatt! Det er opp til oss som foreldre og tenke for de!!! Og min tankegang er da; 3 1/2-4-åringer trenger ikke denne type sykkel!!!

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

D er kanskje ikke gutten d er noe feil med.... Ikke snillt kanskje, men en unge _under_ 4 år har enda mindre grunn til å være ute på to-hjuls sykkel!!

Og er det noe jeg har lært etter 12 år som mor er det at unger i den alderen ikke tenker i det hele tatt! Det er opp til oss som foreldre og tenke for de!!! Og min tankegang er da; 3 1/2-4-åringer trenger ikke denne type sykkel!!!

Ha en fin dag!

Jeg synes gutten min som enda ikke er fyllt 4 år, godt kan sykle på 2-hjuling!

Jo raskere de begynner med det, jo bedre balanse får de......og balansen trenger de jo å trene opp.

Gutten min elsker 2-hjulingen sin, og kunne ikke ha byttet den bort mot alt i hele verden :-) (Nå har han fått ny da..., og leieboeren betalte - bare så det er sagt)

Og dessuten vil jeg igjen si at han KUN sykler på gårdsplassen, og ikke ute i trafikken, så hva er så galt med å lære seg å sykle på to-hjuling tidlig? Han tar vel ingen skade av det!?

Ha en god dag du også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...