Gå til innhold

Skal du se Big brother finalen i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

9

• Zirine

8

• SierDuDet

3

• Solsikke

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Sjølvsagt skal eg ikkje sjå idiot-tv.

Kven eg håpar vinn?

- Fornuften, slik at sånt søppeltv blir fjerna frå skjermen.

Selvsagt måtte noen komme med et slikt svar...

Alle har ikke lik smak! TV skal ha et mangfold som appelerer til de fleste. Noen foretrekker Ricki Lake og Baywatch, andre liker Schrødingers katt og Globus 2. Også har du de som liker finsk fjernsynsteater og Norge rundt, mens andre vil se på Skavlan, Nytt på nytt og Torsdagsklubben.

Du har ingen rett til å harselere med andres smak, og bruke ord som idiot-tv og lite fornuft, bare fordi DU ikke liker programmet. Det er utrulig snevert av deg. Mener du alltid at du har den beste smaken i alt du gjør og foretar deg?

Som svar til Solsikke: Nei, jeg skal ikke se på finalen, fordi dette programmet ikke appelerer til meg. Men kos deg du!

Annonse

Selvsagt måtte noen komme med et slikt svar...

Alle har ikke lik smak! TV skal ha et mangfold som appelerer til de fleste. Noen foretrekker Ricki Lake og Baywatch, andre liker Schrødingers katt og Globus 2. Også har du de som liker finsk fjernsynsteater og Norge rundt, mens andre vil se på Skavlan, Nytt på nytt og Torsdagsklubben.

Du har ingen rett til å harselere med andres smak, og bruke ord som idiot-tv og lite fornuft, bare fordi DU ikke liker programmet. Det er utrulig snevert av deg. Mener du alltid at du har den beste smaken i alt du gjør og foretar deg?

Som svar til Solsikke: Nei, jeg skal ikke se på finalen, fordi dette programmet ikke appelerer til meg. Men kos deg du!

Hvis noen kan få lov til å si at BB rules the world, hvorfor skal ikke andre få si at det suger da? Det er vel bare snakk om å ytre meninger her?

Bassisten sa ingenting krenkende til de som ser BB, bare om at han syns _porgrammet_ er dritt-tv og lite fornuftig. Hva er galt med det!?

Selvfølgelig. Det skal da vel alle? ;-)

Jeg håper at Veronica vinner, men det er ingen krise om Espen vinner da altså.

Bare ikke pingle-Kristian, eller VK vinner....men det kan da vel ikke være mulig at noen av de surrehuene går av med seiern. Monica kommer sikkert på 3. plass.

Ja, det er sånn det blir.

Gjest punkyB

Hvis noen kan få lov til å si at BB rules the world, hvorfor skal ikke andre få si at det suger da? Det er vel bare snakk om å ytre meninger her?

Bassisten sa ingenting krenkende til de som ser BB, bare om at han syns _porgrammet_ er dritt-tv og lite fornuftig. Hva er galt med det!?

Kanskje fordi han indirekte sier at de som ser på BigBrother er idioter.

Men for min del kan han mene og si hva han vil . Jeg skal se på finalen uansett. Så får vi håpe bassisten vet hvor av-knappen eller kanalvelgeren på TV'n er og vet hvordan han skal bruke den.

Annonse

Kanskje fordi han indirekte sier at de som ser på BigBrother er idioter.

Men for min del kan han mene og si hva han vil . Jeg skal se på finalen uansett. Så får vi håpe bassisten vet hvor av-knappen eller kanalvelgeren på TV'n er og vet hvordan han skal bruke den.

Eg seier ikkje at dei som ser på BB er idiotar, men eg er redd for at folket endar opp som Rickie Lake-materiale dersom de ser på det...

Og det er ikkje berre at folk ser på tullet som provoserer meg, men at folk er så engasjerte i desse taparane som sit innesperra.

Gjest punkyB

Eg seier ikkje at dei som ser på BB er idiotar, men eg er redd for at folket endar opp som Rickie Lake-materiale dersom de ser på det...

Og det er ikkje berre at folk ser på tullet som provoserer meg, men at folk er så engasjerte i desse taparane som sit innesperra.

Jeg er ikke helt enig med deg - som du sikkert har skjønt.

Jeg kan ikke se hva som er mer idiotisk med å se på BB enn å sitte ute på pub og drikke seg full , sitte her på DOL , spille TV spill , se på tragiske actionfilmer på video/DVD, se Vålerenga spille gørrkjedelig fotball osv.

Men hvis man se på alle disse tingene som ren avslapning og utkobling av hjernen så er det veldig ok synes jeg. Da får hvfer enkelt finne det som passer for en selv.

Jeg kan ikke se hva som er mer idiotisk med å se på BB enn å sitte ute på pub og drikke seg full , sitte her på DOL , spille TV spill , se på tragiske actionfilmer på video/DVD, se Vålerenga spille gørrkjedelig fotball osv.

Men hvis man se på alle disse tingene som ren avslapning og utkobling av hjernen så er det veldig ok synes jeg. Da får hvfer enkelt finne det som passer for en selv.

Som jeg skulle sagt det selv, pønk.

Forskjellen på Realiy-TV og andre tidtrøyter på TV:

"Vanlege" menneske blir putta inn i ein samanheng der dei blir pressa til å gjera ting av eit heiande publikum. At to personar har sex på BB er tydelegvis det mest spennande som kan skje, og eg reknar med at deltakarar på BB vil få "betalt" for å ha sex med ein av dei andre - fordi det sel. - Det er i mine auger prostitusjon på tv.

Dessutan er konseptet med overvåking 24

timar i døgnet uttrykk for ein kikkar-mentalitet hos dei som ser på som eg ikkje verdset i særleg stor grad.

- Ja det er friviljug, men det gjer det ikkje riktig, likevel.

Eg hugsar då vi høyrde om Temptation Island. Dette vart først presentert i norske media som eit over-streken-konsept berre for "gærne amerikanarar". Temptation er eit konsept der deltakarane får "best betalt" dersom dei er utro mot sine kjære. Er dette god underhaldning?

Kva blir det neste? Korleis skal konseptmakarane halda på sjåarane? Eg har konseptet: Putt 10 dødsdømte forbrytarar i ein bunkers og la dei slåss om maten. Sjåarane kan røysta på kven som skal i den elektriske stolen først, og TV visar sjølvsagt avrettinga. Den som overlever er vinnaren og får 10 millionar og programleiarjobb på TV.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...