Gå til innhold

Skal du se Big brother finalen i kveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Bassisten

9

• Zirine

8

• SierDuDet

3

• Solsikke

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Populære dager

Jo det er det. Det er trossalt en viss forskjell på noen av verdens beste idrettsutøvere, mange med teknikk og ballkunster som gjør at man får grøssninger på ryggen, og en gjeng ekstreme idioter som måler tissen sin i beste sende tid og feier over hverandre bare for å få være så lenge som mulig i et hus.

Også alle de fotballspillerene som tryner når konkurrentene springer forbi de, og setter fingrene i øynene på hverandre når dommeren står med ryggen til, eller sparker etter strategiske mål på kroppen til hverandre, eller begynner å slåss, eller, eller, eller......

Fotball er sikkert ålreit for de som liker det. Men jeg som liker BB har likevel mine bange anelser når folk her på DOL skriker ut at de hater den og den.. Ærlig talt, er det ikke grenser for å tro at man har rett å uttale hva som helst om -mennesker- som man ikke kjenner fra annet enn tv? Dessuten synes jeg heller ikke at det kan havne i kategorien -ren underholdning- fordi de er snakk om å lære om noen msk'ers verdier og holdninger. Hvordan de er mot hverandre og hvordan de takler det konseptet de ikke hadde anelse om innvirkningene på dem selv. Dessuten synes jeg ofte at de som er IMOT BB kommer med bedre argumenter enn vi som faktisk ser på programmet. Og det er skremmende synes jeg.

mvh.

Jeg snakker om de programmene de fleste av oss i norge har tilgang til, og etter hva jeg forsto så snakket du om det også.

Nettopp. Og eg reknar med at det er mogleg å diskutere kva program vi skal visa på TV her i landet, eller skal vi berre la marknaden bestemme? Alltid?

Nettopp. Og eg reknar med at det er mogleg å diskutere kva program vi skal visa på TV her i landet, eller skal vi berre la marknaden bestemme? Alltid?

Du kan selvfølgelig mene hva du vil og diskutere hva du vil, men BB er underholdning så lenge folk vil se det. Jeg synes forøvrig ikkr BB er verken bedre eller verre enn fotball, Hotel Cæsar eller mye annet som sendes.

Annonse

Du kan selvfølgelig mene hva du vil og diskutere hva du vil, men BB er underholdning så lenge folk vil se det. Jeg synes forøvrig ikkr BB er verken bedre eller verre enn fotball, Hotel Cæsar eller mye annet som sendes.

"BB er underholdning så lenge folk vil se det"

Offentleg steining av dødsdømte er også noko folk vil sjå og ta del i. Er det underhaldning du vil visa på TV?

Eg seier ikkje at dei som ser på BB er idiotar, men eg er redd for at folket endar opp som Rickie Lake-materiale dersom de ser på det...

Og det er ikkje berre at folk ser på tullet som provoserer meg, men at folk er så engasjerte i desse taparane som sit innesperra.

Jeg stiller gjerne opp i et Ricki lake show:o)

I dag skal jeg fortelle deg min største hemmelighet: Jeg er en doloholiker*s*

"BB er underholdning så lenge folk vil se det"

Offentleg steining av dødsdømte er også noko folk vil sjå og ta del i. Er det underhaldning du vil visa på TV?

Du behøver ikke konsumere alle tilbud, du kan slå av tv'en. Og jeg tror ikke vi trenger deg til å opplyse oss hva vi skal se på eller ikke - vi har også en knapp - og vi kan selv avgjøre hvilke program vi vil se på..

Det er ingenting galt med BB selv om ikke du liker det. Det som stiller opp gjør det frivillig - de som ser på gjør det også frivillig. Man kan heller ikke påstå at det er så mye mindre moral der enn i andre ting som vises på tv - det er bare noe enkelte har fått for seg. Fotballarenaen, musikkbransjen - vel, det er mye som vises på tv som bare ses på og aksepteres, men aldri stilles spørsmålstegn ved - det er verre. BB består av en haug med folk som driter seg ut på tv. Det er ikke no å bråke for.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...