fresja Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 TV-sender: Sun-e Komponist: Eke- Den bokstaven jeg mangler, er felles for de to ordene. 0 Siter
x-ar Skrevet 2. juni 2002 Skrevet 2. juni 2002 Tv-sender aner jeg ikke, men det skal være en komponist som heter Eken. 0 Siter
Gjest motisaz Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 hva har du fått på nedbøren..er det skletta?? og støv jeg har -ABB....men aner ikke den første.. det er det siste jeg mangler nå.. 0 Siter
birdie Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 hva har du fått på nedbøren..er det skletta?? og støv jeg har -ABB....men aner ikke den første.. det er det siste jeg mangler nå.. Skletta er riktig (sklette er våt snø eller sludd), og støv er gabb. 0 Siter
oslogutt Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Sunne er en tv-sender i Sverige. Eken er komponist ! 0 Siter
fresja Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Skrevet 3. juni 2002 Sunne er en tv-sender i Sverige. Eken er komponist ! Tusen takk skal du ha! Nå er "Noe å bryne seg på" ferdig. 0 Siter
fresja Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Skrevet 3. juni 2002 Skletta er riktig (sklette er våt snø eller sludd), og støv er gabb. Det har jeg fått også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.