Gjest Presenil Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Har akkurat blitt diagnostisert som presenil. Slik angriper sykdommen: Bestemmer meg for å vaske bilen, begynner å gå mot døra og får øye på posten som ligger på bordet. Alt i orden: jeg skal vaske bilen. Men først tar jeg en titt på hvem som har skrevet meg. Legger nøklene på skrivebordet, kaster reklame og slikt og legger merke til at søpla er full. O.K., jeg legger fra meg regninger og fakturaer på skrivebordet for å tømme søpla, Men nå som jeg har åpnet skuffen i skrivebordet for å legge fra meg regningene, kan jeg jo benytte anledningen til å skrive sjekker for å betale regningene. Hvor er sjekkheftet mitt? Obs!!, Bare en sjekk igjen. Det andre heftet mitt er i den andre skuffen. Aha! Der over skrivebordet står juicen som jeg holdt på å drikke. Jeg skal lete etter sjekkene. Men først bør jeg fjerne juicen fra computeren. Enda bedre, jeg setter den i kjøleskapet slik at den blir kald igjen. Jeg går mot kjøkkenet og ser at plantene trenger vann. Setter fra meg glasset på kjøkkenbenken og. Hei!! Der er brillene mine!! Jeg har lett etter de i hele dag! Det er best jeg legger dem på en lur plass først... Fyller en kanne med vann og går i retning av mine tørste planter. Aaaagggghhh! Noen har lagt fjernkontrollen på kjøkkenet! Jeg holdt på å bli gal da jeg lette etter den for å se tv. Det er best jeg legger den i stua hvor den hører hjemme .... Kaster litt vann på plantene (og litt på gulvet, som jeg vasker med en gang) Kaster fjernkontrollen i lenestolen og går mot døra, mens jeg prøver å huske hva jeg hadde tenkt å gjøre til å begynne med........ Ved dagens slutt er bilen fortsatt like skitten, regningene fortsatt ikke betalt, juicen står på kjøkkenbenken, plantene har fått alt for lite vann til å leve, sjekkheftet har fortsatt kun en sjekk og jeg finner ikke bilnøklene..... Når jeg oppdaget at at jeg ikke hadde fått gjort noe i løpet av dagen, ble jeg virkelig forbauset. Jeg vet at jeg hadde en svært travel dag!! Å bli presenil er noe svært alvorlig. Det er nok best jeg leser litt om tilstanden på internett. Men først skal jeg bare sjekke om jeg har fått noen mail....... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57047-flere-presenile-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nikkaba Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Høres ut som meg, det der, ja... Hmmm. Kanskje ikke så rart at huset ser ut som det gjør... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57047-flere-presenile-her/#findComment-239220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 En venn av meg ruslet glad og fornøyd fra sitt hjem i retning sentrum av byen der han etter hvert oppdaget at i hans ene hånd dinglet en velfylt søppelpose. Føler med dere 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/57047-flere-presenile-her/#findComment-239232 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.