Gå til innhold

Svaret på den psykologiske testen...

Anbefalte innlegg

...er at kvinnen ved å drepe søsteren får en ny begravelse, og håper da på å se mannen i sine drømmer, igjen.

Denne testen ble laget for å kartlegge psyken til innsatte i amerikanske fengsler, og de ENESTE som svarte "riktig" på testen var massemordere.

Altså er jeg nå jæææææææævla skeptisk til både mAD og sussie som svarte riktig nedenfor.

Så please, dere to; ikke kom på et dol-treff som jeg er på :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57055-svaret-p%C3%A5-den-psykologiske-testen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

: )

Gikk det bra i natt?

Jau, det gikk så bra så. Men jeg har en døgnrytme som ikke ligner noe som helst. Har akkurat stått opp og spist frokost....:)

Jaja... tror (og egentlig håper jeg, for jeg er noe sliten..) at jeg ikke skal jobbe på noen dager...

Så satt jeg altså her og gikk gjennom store utgreinger, vel å merke uten å komme til et logisk sluttpoeng - derfor ble det ikke lansert noe svar heller...:-))) Det var nok for få opplysninger, og dermed for mange mulige løsninger, til at en kunne konkludere noe som helst.

Joda, det blir rett at enkle mennesker med en fordervet moral kan svare noe slikt som du antyder.

Forresten - fin test. Neste gang skal jeg iallfall ikke svare i redsel for å komme i feil "bås", hehe

Mvh.

Gjest zilje

Så satt jeg altså her og gikk gjennom store utgreinger, vel å merke uten å komme til et logisk sluttpoeng - derfor ble det ikke lansert noe svar heller...:-))) Det var nok for få opplysninger, og dermed for mange mulige løsninger, til at en kunne konkludere noe som helst.

Joda, det blir rett at enkle mennesker med en fordervet moral kan svare noe slikt som du antyder.

Forresten - fin test. Neste gang skal jeg iallfall ikke svare i redsel for å komme i feil "bås", hehe

Mvh.

man må være enkel med en fordervet moral for å klare å tenke ut det svaret?

er det ikke heller litt enkelt tenkt av deg å tro noe sånt?

Mvh.

Jeg tenkte alt for mye selv når jeg fikk testen, og jeg tror faktisk at det er et godt tegn.

En som svarer det "riktige" helt uten å tenke, han har kanskje en noe merkelig oppfatning av hva logikk er for noe :)

Joda, det har du rett i eg er _enkel_ !

Bedervet moral har eg sikkert også, + litt dobbeltmoral som er god å ha !

Det kan godt tenkes att det var/er litt for enkelt å tenke ut ett slikt svar, men eg tror det _du_ reagerte mest på var språkbruken !

Hadde eg bytta ut ordet "pule" med noe romantisk vissvass så tror eg det ville blitt mer spiselig for enkelte. :-)

Annonse

De aller fleste massemordere, ja, kanskje alle sammen, har en enkel tankegang og en fordervet moral.

I følge forskningen var det altså, iflg. SierDuDet, bare disse menneskene som svarte det "riktige" svaret (som var produsert). Jeg kan dermed si å ha en del hold i det jeg sier.

Mvh.

Gjest sussi

Mvh.

*kremt*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...