Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Jeg har sinnsykt vont i nakken etter at jeg løftet meg selv opp meg hendene,opphev,styrketrening. Jeg gidde max og strammet hele kroppen, spesielt nakke-partiet. Når jeg var ferdig, fikk jeg en skikkelig smerte på høyre siden av nakken, føles ut som en strekk. Det ble verre dagen etter, og bedre og bere for hver dag(kjenner det skikkelig enda 3 dager etter). Dagen etter kunne jeg ikke bevege hodet i det hele tatt nesten, så jeg gikk med rett hodet, vanskligheter med å sove også, da jeg måtte være våken for å fandre sove stilling. Nakke stivheten førte til skikkelig smerte kramper hvis jeg beveget hodet eller kroppen på en viss måte... hva kan dette være? bær jeg gå til lege? supertaknemmelig for alle svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gutt23 Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 hei akupunktur har veldig god effekt! Og det sitter i muskelen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.