Gå til innhold

Underhudsfett-kosthold

Micha6

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20år 165/60-som har trent på Sats i ca 1,5-2år- aerobic ca.4-3ganger i uken.

Har en del underhudsfett som jeg øsnker å få bort....vurderer nå å begynne å jogge en 30min før frokost for jeg har hørt at folk har posetive erfaringer med dette...???

Trenger hjelp til å sette opp ett fornuftig kosthold-har jeg misstforstått helt hvid dette er mitt daglige matinntak?

Frokost: 1 knekkebrød med makrell i tomat

Mellom: 1 eple

Lunsj: Samme som frokost+eple

Mellom: En eller annen frukt

Før trening kveld: Salat med 1/2 boks tunfisk + agurk

Kvelds: Knekkebrød---

Trenger komentarer eller HJELP:)

1000-takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest (ikke undertegnet)

Hei, Micha6.

Tror nok at jeg ville spist litt mer enn dette. Gjerne få i deg mer fett fra fet fisk, nøtter, o.l. Får ikke froppen fett tror den at det går mot magrere tider og dermed gir den heller ikke fra seg fett. Dette ligger genetisk i oss fra 5000 år tilbake. Minst mulig melk, rødt kjøtt og hvetemel.

Prøv å unngå raske karbohydrater gjennom dagen og mer proteiner.

Jogging før frokost kan være positivt med tanke på fett-forbrenning. Viktig å jogge helt rolig. Alternativt gå raskt. Drikk godt med vann før, under og etter turen. Gjerne hele dagen. Spis alltid rett etter trening.

-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...