Gå til innhold

Sjekk ut hjemmesida mi :0)

Anbefalte innlegg

Har strevd over maskinen i noen timer nå og laget en hjemmeside med meg og mine matteproblemer. Til informasjon og for å få kontakt med andre i samme situasjon.

Er litt stolt av den sida for jeg er en klums med data....;0)

Ta en tur inn og se og si hva du synes!

Jeg skal få ordna litt så man kommer rett inn etterhvert, men jeg må ha litt hjelp...Tpis mottas med takk!

Adressen er: http://home.no/vivvisag/

Klikk på "dyskalkuli" så skal du være der.

*biter negler og røyker 70 marlboro så lenge*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/57140-sjekk-ut-hjemmesida-mi-0/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeinteressant side, nå lærte jeg noe nytt. Om du har problemer med tall så har du iallfall ikke problemer med språket. Godt skrevet og så lærte jeg noe nytt i dag.

Et tips vil være å stykke teksten opp litt og legge den over flere sider, med linker til en førsteside. Mange mister fort motet når de må lese masse nedover en side. Eventuelt lage ankere som du kan bevege deg opp og ned i teksten, men det er litt mer komplisert enn å lage flere sider med mindre tekst på.

Lykke til!

Herreguuuuud ! Stakkars deg da ! Dette hadde jeg ALDRI hørt om engang.

På den annen side: Så utrolig bra at det er noen som har synliggjort problemet ! Finnes sikkert flere som sliter med det samme uten å forstå det !

*klem*

:0D Da har jeg klart å opplyse noen og da er jeg glad!!

Vet at sida er litt tungvindt, men jeg kan så lite data. Må få noen til å hjelpe meg å gjøre det mer lesevennlig.

Imponerte meg selv stort med å få den ut på nettet i det hele tatt. AAAAANER ikke hva jeg gjorde......! ;0)

Hei Nyco.

Fin side (jeg har jo lagt inn noen ord da...:-)) ) som du helt sikkert kan jobbe videre med. Jeg tror det kan være mange som kan ha stor nytte av å lese det du har skrevet. Dessuten skriver du god norsk.

Jeg lurer litt på hva slags utdannelse du tenker på?

Nivået på utdannelsen tror jeg du kan sette ganske høyt, for eksempel en grad innen universitetet. Der får du bl.a. bruke egenskapene dine som "skribent", hvis du vil.

Mvh.

Annonse

Kjempeinteressant side, nå lærte jeg noe nytt. Om du har problemer med tall så har du iallfall ikke problemer med språket. Godt skrevet og så lærte jeg noe nytt i dag.

Et tips vil være å stykke teksten opp litt og legge den over flere sider, med linker til en førsteside. Mange mister fort motet når de må lese masse nedover en side. Eventuelt lage ankere som du kan bevege deg opp og ned i teksten, men det er litt mer komplisert enn å lage flere sider med mindre tekst på.

Lykke til!

Tusen takk for tilbakemelding :0)

Skal prøve å ordne etterhvert, men må ha hjelp fra noen med det.

Hei Nyco.

Fin side (jeg har jo lagt inn noen ord da...:-)) ) som du helt sikkert kan jobbe videre med. Jeg tror det kan være mange som kan ha stor nytte av å lese det du har skrevet. Dessuten skriver du god norsk.

Jeg lurer litt på hva slags utdannelse du tenker på?

Nivået på utdannelsen tror jeg du kan sette ganske høyt, for eksempel en grad innen universitetet. Der får du bl.a. bruke egenskapene dine som "skribent", hvis du vil.

Mvh.

Jeg har søkt på særskilte vilkår om barnevernpedagog. Det begrenser seg litt også fordi jeg ikke er flyttbar med to barn og alt.

Nå venter jeg spent på om jeg kommer inn eller ei ;0)

Dette var interessant lesning!

Men hvis det kan være lov å kritisere litt, hadde jeg vurdert en litt mer lettlest skrifttype. Med så mye tekst ble det veldig slitsomt å lese med de fontene du har valgt...

Vennlig hilsen

Jeg vet...jeg bare likte den personlige stilen så godt.... ;0)

Jeg har søkt på særskilte vilkår om barnevernpedagog. Det begrenser seg litt også fordi jeg ikke er flyttbar med to barn og alt.

Nå venter jeg spent på om jeg kommer inn eller ei ;0)

Pedagogikk er et fint og anvendelig fag. Holder selv på med et hovedfag.:-))

Lykke til, og håper du kommer inn!!

Mvh.

Annonse

Interessant. Flott at du lager ei slik side. Dyskalkuli er jo "stebarnet" av dysleksi, på ein måte. Men fortener aboslutt å kome fram i lyset. Ein god ven av meg har nettopp fått diagnosen sjölv, og det letta enormt. Forståeleg nok! Det löyser ikkje problemet som sådan, men ein har iallfall noko å forholde seg til: Det er ikkje intelligensen det er i vegen med. Kjempeviktig!

Men to tips: Gjer noko med fargane, det er litt vanskeleg å lese. Og ikkje midt-sentrer alt. Det blir så rar layout av det.

Eg har eit tips til, prövde å inkludere det her, men HTML blir jo strippa her i DOL, så eg veit ikkje heilt korleis eg skal få overbragt det til deg... Mail meg på [email protected] så kan du få det om du er interessert

;-)

Lykke til vidare med sida!

Interessant. Flott at du lager ei slik side. Dyskalkuli er jo "stebarnet" av dysleksi, på ein måte. Men fortener aboslutt å kome fram i lyset. Ein god ven av meg har nettopp fått diagnosen sjölv, og det letta enormt. Forståeleg nok! Det löyser ikkje problemet som sådan, men ein har iallfall noko å forholde seg til: Det er ikkje intelligensen det er i vegen med. Kjempeviktig!

Men to tips: Gjer noko med fargane, det er litt vanskeleg å lese. Og ikkje midt-sentrer alt. Det blir så rar layout av det.

Eg har eit tips til, prövde å inkludere det her, men HTML blir jo strippa her i DOL, så eg veit ikkje heilt korleis eg skal få overbragt det til deg... Mail meg på [email protected] så kan du få det om du er interessert

;-)

Lykke til vidare med sida!

Takk :0) Den lille juleengelen Birdie har hjulpet meg å redigere siden og gjøre den lettere å lese :0D

Prøvå se på den nå!

*fornøyd og glad*

Takk :0) Den lille juleengelen Birdie har hjulpet meg å redigere siden og gjøre den lettere å lese :0D

Prøvå se på den nå!

*fornøyd og glad*

Må vere noko feil her, for eg ser ingenting annleis enn sist... Kanskje du alt hadde gjort endringane da eg skreiv svar?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...