Ulv I Faarikaal Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Hver gang jeg starter pcen får jeg dene meldingen, og blir bedt om å gå til epostkassa og finne en melding, men den er ikke der ! Hvordan kan jeg løse det problemet og hvlke konsekvenser har det ? 0 Siter
birdie Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Har du ventet lenge på den bekreftelsesmailen? Det kan ta litt tid noen ganger.. 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Skrevet 4. juni 2002 birdie skrev (På 3.6.2002 den 21.33): Har du ventet lenge på den bekreftelsesmailen? Det kan ta litt tid noen ganger.. Trur jeg rett og slett har sletta den fra postkassa uten å svare på den, hvis det var det jeg skulle. 0 Siter
birdie Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Ulv I Faarikaal skrev (På 4.6.2002 den 17.40): Trur jeg rett og slett har sletta den fra postkassa uten å svare på den, hvis det var det jeg skulle. Da må du nok forsøke å opprette en ny bruker. Du kan også åpne msn-dialogboksen, gå på Tools -> Options -> Preferences og ta vekk hakene i det øverste avsnittet (General) for å "kvitte" deg med programmet men fremdeles ha det der (i tilfelle du skulle ha lyst til å bruke det). 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Skrevet 4. juni 2002 birdie skrev (På 4.6.2002 den 17.49): Da må du nok forsøke å opprette en ny bruker. Du kan også åpne msn-dialogboksen, gå på Tools -> Options -> Preferences og ta vekk hakene i det øverste avsnittet (General) for å "kvitte" deg med programmet men fremdeles ha det der (i tilfelle du skulle ha lyst til å bruke det). OK, skal prøve å forske litt på det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.