Gå til innhold

FU: Tar du alt du leser her seriøst

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Wulfi

7

• naiv

5

• nanna

5

• avil

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Raglan

Og DA er nok det maleriet utgått på dato ! (Akkurat som de 8 eskene med corn flakes som står på kjøkkenet...) *Sukk*

Kanskje jeg må kalle føllet for Joppe Ragla ? *USJ*

Hva faen er det du usjer for ????

Du har mail !!

Ikke la mora di bestikke deg - hun skal få be på sine knær.

Gjest retvizan

Og DA er nok det maleriet utgått på dato ! (Akkurat som de 8 eskene med corn flakes som står på kjøkkenet...) *Sukk*

Kanskje jeg må kalle føllet for Joppe Ragla ? *USJ*

Har sagt det før, og sier det igjen: Skaff deg et vietnamesisk hengebuksvin, de passer godt å hete Ragla. Sånn at du får brukt navnet liksom.

Nei jeg vet at det ikke er alle her inne som er ærlige og seriøse. Noe som er litt dumt. Derfor har jeg nå begynt å ta en god del jeg leser her inne med en klype salt.

Nå det er sagt så er vel ikke alt jeg skriver så veldig seriøst bestandig, men ærlig det er jeg!!!

Annonse

Gjest retvizan

BE og du skal se du får hjelp.

Går på jobb nå og forventer en beeing når jeg er hjemme igjen.

Av og til kan det lønne seg og krype til kortset og be

Jeg ber ALDRI. Er det noe jeg absolutt vil så ofrer jeg ei høne.

God vakt og pass deg for hestebeist og den gule fare.

;-)

Annonse

Hmm.. litt flaut å innrømme, men jeg gjør faktisk det!

Vel, enkeltinnlegg fra nick jeg ikke kjenner kan jeg tenke er oppdiktet. Men de nickene jeg har bitt meg merke i og føler at jeg har blitt litt kjent med tror jeg på, og jeg tror på alt de skriver. Jeg tror til og med på vin, jeg.. etterhvert!

Godtroende hilsen

Den passer til alle.

En penis som varierer fra 6 cm i størrelse til 30 cm, bør trossalt duge :)

Er den regulerbar, jeg mener på andre måter enn en vanlig penis? Og ikke noe med plast-implantat?

Dette høres rigtigt og smukt ud - som man sier i utlandet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...