Gå til innhold

FU: Tar du alt du leser her seriøst

Anbefalte innlegg

Hvem er du, da?

Når man lyver bruker man også seg selv.

http://www.doktoronline.no/homepage/geir/

Greit att vi bruker av oss sjøl når vi lyger, men det var ikkje akkurat det eg tenkte på ! :-)

Det er likt her som i samfunnet forøvrig, reint "rollespill" !

Fortsetter under...

• Svar 77
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Wulfi

7

• naiv

5

• nanna

5

• avil

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Greit att vi bruker av oss sjøl når vi lyger, men det var ikkje akkurat det eg tenkte på ! :-)

Skikkelig kontaktannonse, det der. Jeg tenkte bare "UGIFT???" og ble helt mo i knærne!!

Nå må du skynde deg med bilde, Sør, ellers har du fått knallhard konkurranse!!

*s*

Skikkelig kontaktannonse, det der. Jeg tenkte bare "UGIFT???" og ble helt mo i knærne!!

Nå må du skynde deg med bilde, Sør, ellers har du fått knallhard konkurranse!!

*s*

Om du blir mo i knærne, så bør du vurdere å søke lege !

Og hjemmesia er på ingen måte ment som noe kontaktaannonse, har bare (i motsetning til de mange andre som skriver her) valgt å ikkje være anonym.

Dekker meg i hvertfall ikkje bak (ikke undertegnet) og står for det eg skriver, uansett kor idiotisk det kan være.

Men, men du får mene og tro hva du vil, for _det_ driter eg langt i nemlig ! :-)

Diktet Stillheten efterpå er mitt absolutte favorittdikt.

Annonse

Diktet Stillheten efterpå er mitt absolutte favorittdikt.

Det er ett av mine favorittdikt også, Rolf Jacobsen er min favoritt i hvertfall !

Han har mange kjempebra dikt syns eg: fks. "Mere Fjell", "Når de sover", "Fjerntoget 1256" og "Under den brune kransen".

Har du hørt "Under den brune kransen" lest av Lise Fjellstad (CD) ?

Rein gåsehud !!! :-)

Det er ett av mine favorittdikt også, Rolf Jacobsen er min favoritt i hvertfall !

Han har mange kjempebra dikt syns eg: fks. "Mere Fjell", "Når de sover", "Fjerntoget 1256" og "Under den brune kransen".

Har du hørt "Under den brune kransen" lest av Lise Fjellstad (CD) ?

Rein gåsehud !!! :-)

Jeg har en bok med hans samlede dikt. Jeg tror nesten jeg må lese den nå

Annonse

Om du blir mo i knærne, så bør du vurdere å søke lege !

Og hjemmesia er på ingen måte ment som noe kontaktaannonse, har bare (i motsetning til de mange andre som skriver her) valgt å ikkje være anonym.

Dekker meg i hvertfall ikkje bak (ikke undertegnet) og står for det eg skriver, uansett kor idiotisk det kan være.

Men, men du får mene og tro hva du vil, for _det_ driter eg langt i nemlig ! :-)

Jeg er faktisk godt gift og er bare litt ertelysten en gang i blant, så denslags kommentarer skal du selvsagt ikke ta for alvorlig ;-))

Har også tenkt på å bruke mitt eget navn, og gjorde det på forrige nett-sted jeg var mye på. Men etter ei stund kom det noen ubehagelige e-brev, og så var det ikke så gøy likevel. Så nå er jeg bare pseudo-tilstede med fast nick.

Men er faktisk enig i at det er en slags rollespill, - her tenker man jo før man taler / skriver, og så er det lett for å bli litt annerledes enn når man er spontan.

Hmm.. litt flaut å innrømme, men jeg gjør faktisk det!

Vel, enkeltinnlegg fra nick jeg ikke kjenner kan jeg tenke er oppdiktet. Men de nickene jeg har bitt meg merke i og føler at jeg har blitt litt kjent med tror jeg på, og jeg tror på alt de skriver. Jeg tror til og med på vin, jeg.. etterhvert!

Godtroende hilsen

*Hmmmmm.........*

Have a nice day ; )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...