flisa Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Husker jeg tenkte at Veronica grep jakken sin og løp ut, men hvor er Cecilie? Ble hun sprengt??? Kan det tilgis? - eller var det bare en lure-sprengning? :-D 0 Siter
Jane Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Selvfølgelig sprengte de ikke BB-huset. Det hadde sannelig tatt seg ut om de hadde gjort det. :-) 0 Siter
Line Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Det må da bare ha vært et "filmtriks"? TVN har jo gått så dårlig lenge, så jeg kan aldri i verden tenke meg at de sprenger kamerautstyr og dyre mygger i lufta på den måten der. (Enn å sitte inne foran pc'n i det knallværet her da...det er 29 grader i skyggen! :-o Jeg brenner opp... men deilig er det lell! ) 0 Siter
flisa Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Skrevet 5. juni 2002 Hvem i h...... er Cecilie? Bamsen? Ja, det er bamsen! :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Det var nok bare en luresprenging:o) Tvnorge er vel neppe så dum at de sprenger i lufta en masse teknisk utstyr og kameraer verdt tusenvis av kroner. For øvrig skal jo utstyret i huset aksjoneres bort, så det var nok helt klart en luresprenging. Og bamsen Cecile er nok trygt tilbake i Veronicas armer:o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.