Gå til innhold

Underhudsfett - kosthold

Micha6

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 20år 165/60-som har trent på Sats i ca 1,5-2år- aerobic ca.4-3ganger i uken.

Har en del underhudsfett som jeg ønksker å få bort....

Trenger hjelp til å sette opp ett fornuftig kosthold-har jeg misstforstått helt hvis dette er mitt daglige matinntak?

Frokost: 1 knekkebrød med makrell i tomat Mellom: 1 eple Lunsj: Samme som frokost+eple Mellom: En eller annen frukt Før trening kveld: Salat med 1/2 boks tunfisk + agurk

Kvelds: Knekkebrød---

Trenger kommentarer eller HJELP:)

1000-takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anders

Hei! du spiser litt lite synes jeg. husk at du må holde forbrenningen ved like. Foreslår at du ihvertfall spiser mer til frokost! det er viktig enten du slanker deg eller ikke. ellers er det lov å spise brød(grovt). og å variere pålegget mer. mager ost, skinke og lettsyltetøy inneholder lite kalorier. dessuten er det lov å spise litt poteter, pasta og kjøtt til middag. kylling og koteletter for eksempel er magert og godt kjøtt. og husk å drikke mye vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guggen

Heisann !

Tror nok du spiser litt for lite jeg.

du bør nok få i deg 1500-2000 kalorier om dagen, sånn du spiser nå ligger du nok endel under dette

Å spise for lite er en "ubehagelig feil" på mange måter hvis man vil slanke seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...