Gjest bekymret kone Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Skriver legevakta ut sjukemeldinger? Mannen min sitter her med 40 i feber og besvimer nesten. Vi flyttet for to uker sia, og kommer derfor ikke inn til noen fastlege. I følge legekontorene her, skal vi oppsøke vår tidligere fastlege - men hun befinner seg på vårt gamle bosted, 60 mil herfra... Har prøvd omtrent alle legekontorene i byen i dag, men ingen vil ta imot oss. Hvis legevakta da henviser ham til fastlege for å få sykemelding, er han like langt... 0 Siter
Gjest bekymret kone Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Joda, det gjør de. Takk for svar! Nå får jeg stable mannen inn i bilen, og komme av gårde så fort som mulig! 0 Siter
Solsikke Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Jeg fikk i alle fall sykemelding av legevakta. Men det er noen år siden. Men dra på legevakta, få mannen din undersøkt og forklar situasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.