Gjest anders Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 heisann. noen som har prøvd slankeplaster? stiller meg vel litt vilende til dette, men det høres jo helig enkelt ut, da... www.shapepatch.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
livato Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det skal visstnok funke veldig bra dersom du plastrer det foran munnen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stina-72 Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Det fungerte for min del ihvertfall. Mistet matlysten fullstendig og måtte slutte med plastret da jeg holdt på å besvime av mangel på føde. Glemte rett og slett å spise når jeg ikke kjente sult. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PecMan Skrevet 4. juni 2002 Del Skrevet 4. juni 2002 Tja, det er sikkert effektivt til å stogge matlysta, men det betyr ikkje at det er fornuftig å slanke seg ved å bremse ei elles normal matlyst. Mykje betre å legge om til sunne kaloriar, ligge litt under vedlikehold, og mosjonere. Dermed beheld du muskelmasse og det blir lettare å holde vekta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anders Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Det skal visstnok funke veldig bra dersom du plastrer det foran munnen. takk for svar. høres kanskje ikke så dumt ut, faktisk. Nå er jo matlysten min problemet. klarer rett og slett ikke å spise nok til å gå ned i vekt. vet man ikke skal spise for lite, altså. men frokost, lunsj, to middager og to-tre kveldsmater er nå en uvane det burde gå ann å legge seg av med uten å bli underernært... noen flere med erfaringer her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest slankern Skrevet 13. juni 2002 Del Skrevet 13. juni 2002 takk for svar. høres kanskje ikke så dumt ut, faktisk. Nå er jo matlysten min problemet. klarer rett og slett ikke å spise nok til å gå ned i vekt. vet man ikke skal spise for lite, altså. men frokost, lunsj, to middager og to-tre kveldsmater er nå en uvane det burde gå ann å legge seg av med uten å bli underernært... noen flere med erfaringer her? Hold deg til faste sunne måltider; 1frokost, 1lunsj, 1middag evnt. 1kveldsmåltid. Drikk mye vann og spis grønnsaker eller frukt hvis du blir sulten mellom måltidene. Kutt ned på fett og sukker. Spis lite og ofte, max 3-4 timer mellom hvert måltid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.