Spenning Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Eller er det like trist som sist med tomt pol? og bare Oscar som rørte på seg?:-)) 0 Siter
Line Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Levanger? Å jøye meg... hehe... Du får ta med deg badetøy, og innta Badeland Eller Magneten kjøpesenter... Med eller uten badetøy. ;o) Jeg har enda tilgode å snuse på "nattelivet" i Levanger, så noen slike erfaringer har jeg ikke. 0 Siter
thrist Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 det er vel liv på Levanger hvis det er kjentfolk nok på oscars vel?? 0 Siter
Spenning Skrevet 4. juni 2002 Forfatter Skrevet 4. juni 2002 Levanger? Å jøye meg... hehe... Du får ta med deg badetøy, og innta Badeland Eller Magneten kjøpesenter... Med eller uten badetøy. ;o) Jeg har enda tilgode å snuse på "nattelivet" i Levanger, så noen slike erfaringer har jeg ikke. Du får ta deg en tur innom Line, er der fredag kveld-lørdag -søndag:--)) like ved sentrum:-) 0 Siter
Line Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Du får ta deg en tur innom Line, er der fredag kveld-lørdag -søndag:--)) like ved sentrum:-) *Ler* Ingen fare for at jeg kjører DEN veien i helga, nei Det er feil retning! Dessuten kommer foreldrene mine hjem fra syden fredag, tror jeg skal sove, sove, sove.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.