Gå til innhold

Blir det varmere nå, reiser jeg sørover på ferie

Anbefalte innlegg

fikk jeg høre i går. Ja skal man dømme etter denne artikeln http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=945&item=217434 så er det kanskje lurt:o)

Jeg klager ikke på varmen, det er rett og slett herlig:o) Blir det for varmt, trekker jeg meg inn i kjellern og doler litt*s*

Fortsetter under...

Hvor varmt er det hos dere nå, da? Her er det 21 grader, og det er jo bra til å være så tidlig på dagen.

I går viste måleren på jobben 27 grader, men jeg vet jo ikke om den er 100% rett, da. Inne var det sikkert 35 grader og tilnærmelsesvis ulevelig, men i dag har jeg fri og da må det bare bli like varmt som i går.

Jeg sitter og venter på at ungene skal bli ferdig med frokosten, så skal jeg vaske huset i en viss fart og installere meg på terassen med en god bok og noe kaldt å drikke.

Så du forresten værmeldingen i går? Jeg tror det må være lenge siden jeg har sett bare sol over hele Norge, til og med på langtidsvarselet.

Ha en fin solskinnsdag, da!

Hvor varmt er det hos dere nå, da? Her er det 21 grader, og det er jo bra til å være så tidlig på dagen.

I går viste måleren på jobben 27 grader, men jeg vet jo ikke om den er 100% rett, da. Inne var det sikkert 35 grader og tilnærmelsesvis ulevelig, men i dag har jeg fri og da må det bare bli like varmt som i går.

Jeg sitter og venter på at ungene skal bli ferdig med frokosten, så skal jeg vaske huset i en viss fart og installere meg på terassen med en god bok og noe kaldt å drikke.

Så du forresten værmeldingen i går? Jeg tror det må være lenge siden jeg har sett bare sol over hele Norge, til og med på langtidsvarselet.

Ha en fin solskinnsdag, da!

Hei Lynx:o)

Måtte sjekke graderstokken og der sto det 21 grader. Meningen er at jeg også skal vaske hus, men vet ikke helt om jeg orker*s*

Joda jeg så værmeldingen i går og jeg måtte le litt:o) Sol over hele landet og varmere sto der. T.o.m på langtidsvarselet. Håper på ei tropenatt her nord, men det er vel heller tvilsomt.

Kos deg i godværet du også.

Lillelurven

For noen tullinger! Jeg er bare sååå mye mer opplagt og glad i livet på en solskinnsdag. Vil ha sol hele året jeg!

Ja, om jeg da ikke slår til å vinner i Vikinglotto! Juhuiii, 16 mill. hadde ikke akkurat lagt noen demper på humøret, selv om det så hadde begynnt å snø!!

Og du, drit i bedet, legg deg ned å sooool deg!

Annonse

For noen tullinger! Jeg er bare sååå mye mer opplagt og glad i livet på en solskinnsdag. Vil ha sol hele året jeg!

Ja, om jeg da ikke slår til å vinner i Vikinglotto! Juhuiii, 16 mill. hadde ikke akkurat lagt noen demper på humøret, selv om det så hadde begynnt å snø!!

Og du, drit i bedet, legg deg ned å sooool deg!

Jeg spyr bare ved tanken av løvetann:o) Så i dag får løvetann være løvetann, jeg skal kose meg:o)

Må hente mellomstejenta på skola, men etter det skal jeg bare kose meg. Tar hagen i kveld når det er blitt kjøligere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...