Gå til innhold

Proteinpulver

Gjest slanking

Anbefalte innlegg

Gjest slanking

Hei!

Er det noen som kan svare meg på om protein-pulver kan brukes på samme måte som nutrilett?

Hvis jeg drikker 6shaker pr.dag,1shake=3dl skummet melk+40kalorier med pulver,vil jeg da gå ned i vekt,og i såfall hvor fort ca? Vet at dette ikke er sunt i lengden,men vil f.eks en 14-dagers kur ødelegge forbrenningen mye?

Glad for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PecMan

6 shakar per dag vil jo ikkje gi deg meir enn ca. 840kcal, så her ligg du heilt på sveltegrensa. Dessuten vil du omtrent ikkje få i deg fett, og veldig lite karbo, så du vil sikkert bli ganske slapp av den dietten der. Husk iallfall å få i deg minst ein multivitamin om dagen. Litt linfrøolje hadde og gjort seg.

Kor fort forbrenninga blir redusert er eg ikkje sikker på, men på 14 dagar vil du iallfall ikkje miste så veldig mykje muskelmasse, så forbrenning pga. muskelmasse vil holde seg oppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...