rigged Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 Jeg forsøker å bygge opp magemuskler, ikke noe enormt.. men bare slik at det ser sunt og bra ut så langt tar jeg omtrent 300 sit-ups hver kveld.. men har bare opplevd en moderat effekt... hva er deres erfaringer?... hvor mange tar dere?.. hvilke andre treningsmetoder tar dere i bruk for å bygge opp magemusklene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sean_ Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 lol 300situps hver kveld?det er bra men poeng er ikke kvantitet men kvalitet som er viktigst. Kanskje du gjør ikke sit-ups på den riktig måte. spør motisaz, hun også driver med tusen situps hver kveld, kanskje hun vet best og kan fortelle deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 lol 300situps hver kveld?det er bra men poeng er ikke kvantitet men kvalitet som er viktigst. Kanskje du gjør ikke sit-ups på den riktig måte. spør motisaz, hun også driver med tusen situps hver kveld, kanskje hun vet best og kan fortelle deg? *s* den var morsom! hvor i alle dager har du det i fra? at jeg tar 1000 situps hver kveld????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 7. juni 2002 Del Skrevet 7. juni 2002 sjekk denne linken: http://www.iform.no/trening/magetrening.shtml vet ikke om det er et bra program eller ikke jeg, men det kommer jo iallefall fra en seriøs side 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.