Gå til innhold

Mistet matlyst...

martine1365379969

Anbefalte innlegg

martine1365379969

Har mista matlysten pga noko tragisk som har skjedd. Eg har og slitt med anorexia i perioder, og er livredd for å havne i det galne kjøret. Har opplevd ein del vonde ting oppigjennom åra. Hvis nokon lurer på kva som har skjedd nå, kan de lese på forum for psykiatri. Det eg lurer på er korleis eg kan få matlysten tilbake?? Kan gå altfor mange timar uten mat... Kjenner meg rådlaus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overtal deg selv til å spise litt mat, til de faste tider på dagen hvor du ellers ville ha spist.

At man mister matlysten ved en større sorg/depresjon er nok ganske vanlig - det du må sørge for, er å ha et visst matinntak slik at den nå manglende matlysten ikke går over i en ny periode med anorexia.

Og ja, jeg vet det er mye vanskeligere enn det høres ut til.

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...