lene3~dulcina Skrevet 5. juni 2002 Del Skrevet 5. juni 2002 hei, jeg lurt på om noen har prøvd soy protein pulver, Vege Fuel fra twinlabs? det inneholder kun soy protein, smaker det pyton, ellers det går bra når man blande med andre drikker/matvarer? takk på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hvordan det smaker vet jeg ikke. Men du bør heller ty til en annen proteinkilde. Så langt jeg husker skulle soy ha en tendens til å konvertere til østrogen i kroppen. Og for mye av det har flere uheldige sider hos både menn og kvinner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene3~dulcina Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Hvordan det smaker vet jeg ikke. Men du bør heller ty til en annen proteinkilde. Så langt jeg husker skulle soy ha en tendens til å konvertere til østrogen i kroppen. Og for mye av det har flere uheldige sider hos både menn og kvinner. ja, jeg har leste mye negativt om soya, men dersom jeg tåler ikke meieri og i tilleg har cøliaki (gluten intoleranse) da soy er det eneste protein shake som jeg har tenkt å prøve. Tenkt å kjøpe eggpulver men finner ikke noe shake fra twinlabs.. kanskje må kjøper fra Prior? det smaker sikkert grøss! takk for svaret 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 ja, jeg har leste mye negativt om soya, men dersom jeg tåler ikke meieri og i tilleg har cøliaki (gluten intoleranse) da soy er det eneste protein shake som jeg har tenkt å prøve. Tenkt å kjøpe eggpulver men finner ikke noe shake fra twinlabs.. kanskje må kjøper fra Prior? det smaker sikkert grøss! takk for svaret Hvorfor tåler du ikke meieri? Får du problemer med magen kan du prøve Whey(myse) varianten. Av melkeproteinet er 20% myseprotein. Det er bedre for magen, og av høyere kvalitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene3~dulcina Skrevet 13. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2002 Hvorfor tåler du ikke meieri? Får du problemer med magen kan du prøve Whey(myse) varianten. Av melkeproteinet er 20% myseprotein. Det er bedre for magen, og av høyere kvalitet. nei jeg tåler ikke melkeprotein både kasein og myse. Jeg tok pusteprøve for laktoseintoleranse , det har jeg ikke. jeg er allergisk per grunn av langtids ubehandlet cøliaki. husk også at jeg er utlending, så da kumelk er en nei nei! jeg skal prøve vegefuel så snart jeg gå ut i helsekosten. Takk for hjelp 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.