Gå til innhold

Vege Fuel

lene3~dulcina

Anbefalte innlegg

lene3~dulcina

hei, jeg lurt på om noen har prøvd soy protein pulver, Vege Fuel fra twinlabs?

det inneholder kun soy protein, smaker det pyton, ellers det går bra når man blande med andre drikker/matvarer?

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan det smaker vet jeg ikke. Men du bør heller ty til en annen proteinkilde. Så langt jeg husker skulle soy ha en tendens til å konvertere til østrogen i kroppen. Og for mye av det har flere uheldige sider hos både menn og kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lene3~dulcina

Hvordan det smaker vet jeg ikke. Men du bør heller ty til en annen proteinkilde. Så langt jeg husker skulle soy ha en tendens til å konvertere til østrogen i kroppen. Og for mye av det har flere uheldige sider hos både menn og kvinner.

ja, jeg har leste mye negativt om soya, men dersom jeg tåler ikke meieri og i tilleg har cøliaki (gluten intoleranse) da soy er det eneste protein shake som jeg har tenkt å prøve. Tenkt å kjøpe eggpulver men finner ikke noe shake fra twinlabs.. kanskje må kjøper fra Prior? det smaker sikkert grøss!

takk for svaret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg har leste mye negativt om soya, men dersom jeg tåler ikke meieri og i tilleg har cøliaki (gluten intoleranse) da soy er det eneste protein shake som jeg har tenkt å prøve. Tenkt å kjøpe eggpulver men finner ikke noe shake fra twinlabs.. kanskje må kjøper fra Prior? det smaker sikkert grøss!

takk for svaret

Hvorfor tåler du ikke meieri? Får du problemer med magen kan du prøve Whey(myse) varianten. Av melkeproteinet er 20% myseprotein. Det er bedre for magen, og av høyere kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lene3~dulcina

Hvorfor tåler du ikke meieri? Får du problemer med magen kan du prøve Whey(myse) varianten. Av melkeproteinet er 20% myseprotein. Det er bedre for magen, og av høyere kvalitet.

nei jeg tåler ikke melkeprotein både kasein og myse. Jeg tok pusteprøve for laktoseintoleranse , det har jeg ikke.

jeg er allergisk per grunn av langtids ubehandlet cøliaki.

husk også at jeg er utlending, så da kumelk er en nei nei!

jeg skal prøve vegefuel så snart jeg gå ut i helsekosten.

Takk for hjelp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...