Gå til innhold

Svenskene fører an - homofile får adoptere

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 302
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

78

• Taj Mahal

66

• Bassisten

16

• Solsikke

15

Mest aktive i denne tråden

Er du sikker på at det var på tide? Selv om du er PK, og jeg tildels er PK, så finnes det mange som ikke er det. Skal vi ta sjansen på at disse barna blir mobbet?

Eg trur ikkje barn oppdratt av eit homofilt par vil bli meir mobba enn t.d. barn av gamle foreldre. Skal homfilt samliv bli oppfatta som normalt av ungane så må vi sjølvsagt gje homofile par dei same rettane som oss andre.

Og nei, dette har ingenting med PK å gjera... Eg er drittlei å få dei to bokstavane brukt mot meg heile tida berre fordi eg har positive meiningar om ting som er bra for folk. Det er BS!

Det er faen meg anti-PK som er PK i dag.

Eg trur ikkje barn oppdratt av eit homofilt par vil bli meir mobba enn t.d. barn av gamle foreldre. Skal homfilt samliv bli oppfatta som normalt av ungane så må vi sjølvsagt gje homofile par dei same rettane som oss andre.

Og nei, dette har ingenting med PK å gjera... Eg er drittlei å få dei to bokstavane brukt mot meg heile tida berre fordi eg har positive meiningar om ting som er bra for folk. Det er BS!

Pudding.

Gjest skjønner ikke

Hva er det som er så normalt med homofilt samliv (m.m...)?

Annonse

Enig Bassisten, vel talt på ALLE punkter!!

(Av en eller annen grunn er det anti-PK'ene som er de eneste som faktisk bryr seg om hva som er PK, eller ikke. Mens de fleste av oss kun følger hva hjertet og fornuften sier og ikke hvilken vei vinden dreier til enhver tid. Jeg antar at PK-argumentet er en erstatning for andre manglende argumenter, og forholder meg til det som sådan. )

Hva er BS?

Jeg mener at unger trenger å bli oppdratt i et hjem som blir sett normalt på av samfunnet.

Hva er BS?

Jeg mener at unger trenger å bli oppdratt i et hjem som blir sett normalt på av samfunnet.

Altså er det oss som utgjer samfunnet som har ei plikt til å handsama homofilt samliv som like normalt som heterofilt samliv....

BS = Bullshit

Altså er det oss som utgjer samfunnet som har ei plikt til å handsama homofilt samliv som like normalt som heterofilt samliv....

BS = Bullshit

Mulig.

Det eneste som skurrer i mitt hode er at folk som umulig kan få barn sammen biologisk sett, skal få lov å adoptere.

BS = Bullshit

Mulig.

Det eneste som skurrer i mitt hode er at folk som umulig kan få barn sammen biologisk sett, skal få lov å adoptere.

Annonse

Jeg synes ikke det er riktig at homofile par skal få adoptere. Men min begrunnelse er en annen enn den "vanlige"

Jeg har ikke noe problem med at to kvinner får adoptere et barn (ei jente) men jeg har store problemer med at to menn skal gjøre det.

Jeg er gammeldags og fordomsfull, jeg vet det. Men jeg tror altså at barn trenger en kvinne i livet sitt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...