Gå til innhold

Svenskene fører an - homofile får adoptere

Anbefalte innlegg

"Jeg synes det er like mye å grøsse av slik du opptrer og dømmer uten grunn utifra din forvridde forståelse. Det er slike som skalper uro for framtiden!

Ta ut bjelken av ditt eget øye før du pirker på andres flis i øyet!!"

Jeg kunne sagt det samme til deg. Du er sikkert vant til kritikk pga religionen din (som du har valgt selv!), og i neste øyeblikk fordømmer du homofile (som ikke har valgt selv!). I mine øyne er det du som har en forvridd forståelse av andres situasjon. Du følger Naturloven din slavisk, uten evne til å tenke på egen hånd.

Jeg tenker selv om jeg ikke tenker som deg. Noe du burde prøve å forstå!

Om man ikke er enig i, så er det ingen grunn til drittkasting (som dog DU begynte med)

Ei heller er det noe som er mer fordømmende,serlv om noen sier så!

Dømmer du pedofile? i såfall på hvilket grunnlag? de kan jo ikke noe for det....som du sier.

Det er LOV å bruke hue!! ikke bare jabbe med

Fortsetter under...

• Svar 302
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

78

• Taj Mahal

66

• Bassisten

16

• Solsikke

15

Mest aktive i denne tråden

Neida molli, jeg sier ikke bare det. Jeg sier at barna har en naturlig rett til en mor og far og adoptivbarn bør få denne rettigheten selv om de "bare" er adoptivbarn, som jeg har inntrykk av at noen mener her inne.

Jeg mener ikke at mennesker ikke skal fjerne for eksempel kreftsvultser ol. fordi de er naturlige. Hud, sykdommer osv er naturlige ting, men et barns naturlige rett er svært forskjellig i fra sånt.

Det er bare en hudflik som skjeres bort hos gutten. Forsvarer det av mange grunner. Barna har ingen smerter, rensligere, og den eventuelle kona til disse mennene har mindre sjangse for underlivskreft osv. Men det som er hovedpoenget er at profeten har sakt at det skal gjøres.

Hvorfor folk som ikke har den mindste peiling på dette skriker og bærer seg er ganske vittig og endel tåpelig.

Mvh

"Barna har ingen smerter "

Er du fullstendig hjernevasket !?? Hvordan kan du si at et menneske, selv om det er bare 8 dager gammelt, ikke føler smerte når man skjærer i det !?? Dersom du tror noe sånt, så er du ikke bare forstokket, men dum også. Vær så snill og rett opp denne misforståelsen, Taj Mahal, for jeg tror nesten ikke det er mulig at et voksent menneske kan si noe slikt vrøvl og tilsynelatende TRO på det selv.

Ikke påstå at jeg ikke vet en dritt om omskjæring. Du har ikke spurt en gang hva jeg vet.

En del dokumentarprogrammer har tatt opp dette på tv. Discovery Channel er en av mine favorittkanaler, da de viser mye interessante programmer. Jeg så ved et tilfelle at det ble filmet mens en jødisk familie fikk gutten sin omskåret. I det øyeblikk de satte kniven i ham, hylgråt den vesle gutten av smerte. Dessuten fossblødde såret også, og jeg fatter ikke at noen ved sine fulle fem kan gjøre noe så tåpelig pga religion mot sine nyfødte barn. Det skjer også at det blir skåret feil i blant, og det ble vist bilder av disse lemlestede småguttene (som senere faktisk skal bli ektemenn for noen...).

Når det gjelder din påstand om at det skal virke mot underlivskreft hos kvinner at mannen er omskåret, så skulle jeg likt å lese litt mer fakta om det og hva slags undersøkelser det skulle være som konkluderer med dette.

"Barna har ingen smerter "

Er du fullstendig hjernevasket !?? Hvordan kan du si at et menneske, selv om det er bare 8 dager gammelt, ikke føler smerte når man skjærer i det !?? Dersom du tror noe sånt, så er du ikke bare forstokket, men dum også. Vær så snill og rett opp denne misforståelsen, Taj Mahal, for jeg tror nesten ikke det er mulig at et voksent menneske kan si noe slikt vrøvl og tilsynelatende TRO på det selv.

Ikke påstå at jeg ikke vet en dritt om omskjæring. Du har ikke spurt en gang hva jeg vet.

En del dokumentarprogrammer har tatt opp dette på tv. Discovery Channel er en av mine favorittkanaler, da de viser mye interessante programmer. Jeg så ved et tilfelle at det ble filmet mens en jødisk familie fikk gutten sin omskåret. I det øyeblikk de satte kniven i ham, hylgråt den vesle gutten av smerte. Dessuten fossblødde såret også, og jeg fatter ikke at noen ved sine fulle fem kan gjøre noe så tåpelig pga religion mot sine nyfødte barn. Det skjer også at det blir skåret feil i blant, og det ble vist bilder av disse lemlestede småguttene (som senere faktisk skal bli ektemenn for noen...).

Når det gjelder din påstand om at det skal virke mot underlivskreft hos kvinner at mannen er omskåret, så skulle jeg likt å lese litt mer fakta om det og hva slags undersøkelser det skulle være som konkluderer med dette.

Det var da svært så hysterisk du er da! også komme med slike beskyldninger da gitt *overgitt*

Barna er bedøvd kjære deg. Jeg er selv muslim og har tre gutter. Mine fleste venner er muslimer og de fleste av dem har mange barn. Jeg har også flere leger i vennekretsen. Å ja, jeg vet faktisk veldig godt hva jeg snakker om.

Men gjør du? er du selv muslim og har omskjerte gutter? har du muslimske venner eller leger som står nøytrale i slike saker? mange leger har også andre motiv for å hevde ting som ikke bestandig er den hele og fulle sannheten skjønner du. Har du i det heletatt snakket med en omskjært mann?

Hm....lurer på hvem av oss som er hjernedød og ikke klarer å tenke klart fordi hun har sett noen programmer på tv om folk fra bak fjellet!!

Jeg skulle legge inn link til dokumentasjonen om gunstigheten for kvinnene ang. menns omskjering. Men SØK funksjonen var nede akuratt nå. Men skal legge inn link til deg når jeg får tak i dette.

Vet det er her på DOL skjønner du og gidder ikke lete bare på måfå via www.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...