erlingsen Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Jeg har et problem: Jeg svetter alt for mye! Er det noe å gjøre med dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tips Skrevet 6. juni 2002 Del Skrevet 6. juni 2002 Det finnes midler du kan smøre på (spør på apoteket) og operasjoner som reduserer svetteproduksjonen (snakk med fastlegen din). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei! Er det når du er i dress inne, kan det hjelpe å ha trent på forhånd og ikke drikke for mye. Og ikke bruke varmt undertøy, f.eks. Med trening på forhånd får du mer ro i kroppen og vil heller ikke svette 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei! Er det når du er i dress inne, kan det hjelpe å ha trent på forhånd og ikke drikke for mye. Og ikke bruke varmt undertøy, f.eks. Med trening på forhånd får du mer ro i kroppen og vil heller ikke svette 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Fortsettelsen på innlegget ble borte, selv om jeg sendte redigert versjon to ganger til. Det var om musikere som trener først for å kunne jobbe i rampelyset, og tips om bare å trene mer, gjerne ute og med lett tøy. Da blir svetten som vann. Og spis lite salt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.