Gå til innhold

Underlige tegn i innlegg.... /Webmaster


Spirea

Anbefalte innlegg

Hva er det med koden som gjør at i det øyeblikk man publiserer et innlegg og skal gå inn og se på det igjen, har en del av tegnene i teksten transformer seg til …. og lignende uforståeligheter. Hvor kommer det fra? Er det noen tegn man burde unngå i innleggene eller kan det gjøres noe fra deres side for å få fjernet det? Mitt siste innlegg på Meldinger er fullt av det......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Hmmmm, besynderlig. Det ser ut som dette skjer ved bruk av spesielle tegn. Bruker du en tekst editor før du skriver innlegget?

Det kan også være at du har brukt tegn som vårt system ikke gjenkjenner. Så vidt jeg husker er dette 0-9, a-å og andre vanlige tegn som .,;:()

Vi ser litt på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Sannsynligvis har du skrevet meldingen i et tekstbehandlingsprogram og klippet&limt det inn på DOL?

Jeg har nemlig gått i samme "fella" hvis jeg skriver innlegg/svar i Word og deretter klipper/limer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis har du skrevet meldingen i et tekstbehandlingsprogram og klippet&limt det inn på DOL?

Jeg har nemlig gått i samme "fella" hvis jeg skriver innlegg/svar i Word og deretter klipper/limer....

Så du mener jeg må holde meg innenfor denne bittelille skriveramma her for å unngå alle bannetegnene....? Joda, innlegget kom fra Word, det stemmer det. Urgh.... javel :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener jeg må holde meg innenfor denne bittelille skriveramma her for å unngå alle bannetegnene....? Joda, innlegget kom fra Word, det stemmer det. Urgh.... javel :o(

Det går jo an å bruke en teksteditor. Mulig jeg er mindre avansert i min skriving - men jeg har aldri opplevd disse 'kråketrærne' i mine innlegg .... *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørkenvandreren

Så du mener jeg må holde meg innenfor denne bittelille skriveramma her for å unngå alle bannetegnene....? Joda, innlegget kom fra Word, det stemmer det. Urgh.... javel :o(

Nei, du trenger ikke holde deg innenfor skriverammen. Du kan selvfølgelig fortsette med Word, bare du husker å manuelt rette alle spesielle tegn etter at du har klippet&limt innlegget inn i "DOL-firkanten".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Istedenfor å skrive i Word kan du rett og slett skrive i mailprogrammet ditt. Det bruker jeg hvis jeg skal skrive lange innlegg ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, besynderlig. Det ser ut som dette skjer ved bruk av spesielle tegn. Bruker du en tekst editor før du skriver innlegget?

Det kan også være at du har brukt tegn som vårt system ikke gjenkjenner. Så vidt jeg husker er dette 0-9, a-å og andre vanlige tegn som .,;:()

Vi ser litt på saken.

Takk alle for gode råd. Da blir det ikke flere bannetegn i innleggene mine framover :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...