Gå til innhold

Jeg...

Gjest Narnia

Anbefalte innlegg

Gjest Narnia

begynte på Cambridge-kur i høst. Kjøpte en eske med kyllingsupper. Men oppi pakken var det soppsuppe. Og det er det verste jeg noen gang har smakt. Til dere som har prøvd Cambridge, hvilke smaker anbefaler dere? Og anbefaler dere supper eller milkshaker? Hva smaker best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker heller ikke suppene, ikke noen av dem (synes de har en ettersmak av potet alle sammen).

Mine favoritter har vært vanilje (da kan du tilsette f.eks. et par ts instant kaffe før du mikser - snadder!) og jordbær (laget av ekte jordbær - til og med frøene er der!), med cappuccinoen og sjokolade på en delt tredjeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guggen

Liker heller ikke suppene, ikke noen av dem (synes de har en ettersmak av potet alle sammen).

Mine favoritter har vært vanilje (da kan du tilsette f.eks. et par ts instant kaffe før du mikser - snadder!) og jordbær (laget av ekte jordbær - til og med frøene er der!), med cappuccinoen og sjokolade på en delt tredjeplass.

har lest endel av innelgga dine og det virker som du har peil på kosthold

hvorfor spiser du nutrilett? er de ok som mellommål eller? billig mat ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har lest endel av innelgga dine og det virker som du har peil på kosthold

hvorfor spiser du nutrilett? er de ok som mellommål eller? billig mat ?

Spiser ikke Nutrilett - men det hender en sjelden gang at jeg tar en runde med Cambridge..! ;o)

I utgangspunktet forsøkte jeg Cambridge fordi vi skulle selge det ved treningssenteret der jeg arbeidet, og siden jeg var hovedinstruktør var det jeg som måtte "stå for" produktet. Etter to og en halv uke kombinert med trening (nesten daglig, enten hard vekttrening eller spinning/ step3) hadde jeg gått ned 4,5 kilo. Det høres kanskje ikke mye ut, men det som var så flott var at det tilsynelatende var minimalt med muskelmasse som var gått tapt underveis - det hadde rett og slett fungert som en solid deffekur.

I ettertid har jeg av ulike grunner ikke fått trent så mye som jeg har gjort tidligere, og da har jeg ved et par anledninger benyttet halvannen - to ukers kurer for å sparke meg sjøl bak.. Det er nemlig det jeg ser på denne typen slanking som - en kickoff når man har bestemt seg for å ta seg sjøl i nakken.

Og du - selv om jeg har peil på det med kosthold: det er forskjell på teori og praksis, veit'u.. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest guggen

Spiser ikke Nutrilett - men det hender en sjelden gang at jeg tar en runde med Cambridge..! ;o)

I utgangspunktet forsøkte jeg Cambridge fordi vi skulle selge det ved treningssenteret der jeg arbeidet, og siden jeg var hovedinstruktør var det jeg som måtte "stå for" produktet. Etter to og en halv uke kombinert med trening (nesten daglig, enten hard vekttrening eller spinning/ step3) hadde jeg gått ned 4,5 kilo. Det høres kanskje ikke mye ut, men det som var så flott var at det tilsynelatende var minimalt med muskelmasse som var gått tapt underveis - det hadde rett og slett fungert som en solid deffekur.

I ettertid har jeg av ulike grunner ikke fått trent så mye som jeg har gjort tidligere, og da har jeg ved et par anledninger benyttet halvannen - to ukers kurer for å sparke meg sjøl bak.. Det er nemlig det jeg ser på denne typen slanking som - en kickoff når man har bestemt seg for å ta seg sjøl i nakken.

Og du - selv om jeg har peil på det med kosthold: det er forskjell på teori og praksis, veit'u.. ;o)

det er kanskje forskjell på de cambridge og nutrilett og de ulike kurene der

jeg har bare oppfattet dem som very low alorie dietter jeg liksom

og det vil man vel ikke ha på deff? et ødelegger vel forbrenning og tar litt muskler,

men hvis du sier det funker så :)

Hvordan kan egentlig dette være et spark da ?

Jeg mener på ingen måte å være vemmelig med dette innlegget

i morra drar jeg til syden en uke og glemmer alt som heter trening og kosthold (nesten) blåser i både teori og praksis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje forskjell på de cambridge og nutrilett og de ulike kurene der

jeg har bare oppfattet dem som very low alorie dietter jeg liksom

og det vil man vel ikke ha på deff? et ødelegger vel forbrenning og tar litt muskler,

men hvis du sier det funker så :)

Hvordan kan egentlig dette være et spark da ?

Jeg mener på ingen måte å være vemmelig med dette innlegget

i morra drar jeg til syden en uke og glemmer alt som heter trening og kosthold (nesten) blåser i både teori og praksis

Disse kurene funker i prinsipp på samme måte som en weight gainer, men skal kun blandes i vann og skal erstatte måltider i stedet for å supplere dem - de består av proteiner, karbs og bittelitt fett akkurat slik en gainer (eller f.eks. Formel50) gjør. De er imidlertid dyrere i innkjøp enn proteintilskudd fra gymmet, så de er nok ikke å anbefale som alternativ sånn sett. Kurene er forresten tilsatt vitaminer og mineraler, enten i pulveret eller som ekstra piller, slik at man får alt det kroppen MÅ ha for å fungere (kortsiktig, seff..). Om man må ha noe å tygge på under en ren kur skal man velge rene proteinkilder, som skinke, kylling, tunfisk e.l. - for ikke å forstyrre ketosen. Noen velger å kjøre slike kurer kombinert med ett måltid (middag) - sjøl tror jeg at det ville være vanskelig å gjennomføre pga stadig tilførsel av karbo.

En deff er jo også rimelig hard mot slutten - spes "nulling", så om det er noe sunnere enn en vlc-kur vet jeg ikke..

Hvorfor det er et spark bak? Fordi det gir raske resultater, og det motiverer i alle fall undertegnede til å fortsette i god stil. Så er det neste trinn, da - å ikke tillate seg sjøl å la det skli så altfor mye ut etter en stund med sunn kost, slik at kurene etterhvert blir overflødige..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...