Lillemus Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Gubben min syter og klager over utsikten fra kontorvinduet sitt:"Jeg ser jo bare baksiden av brannstasjonen! Alt jeg ser er jo svette brannmenn som skifter klær!" Jeg ser ikke problemet i det hele tatt - bytter gladelig kontor med ham jeg! *Sikler uhemmet* 0 Siter
amber sun Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Hmm...skulle gjerne hatt den utsikten i pausen, jeg, da.... ;-) 0 Siter
Gjest Batman Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Sjøl om gjennomsnittsalderen for norske brannmenn er 50 år eller noe? 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Sjøl om gjennomsnittsalderen for norske brannmenn er 50 år eller noe? Veltrent og svett av ærlig arbeide - 50 år er ingen alder! 0 Siter
Abeba Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Du får satse på å utløse brannalarmen neste gang du er innom. Det hender det dukker opp en og annen brannmann da vet du :-). 0 Siter
molli Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Slåss ikke hans kvinnelige kolleger i korridorene for retten til å få bytte kontor med mannen din !??? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.