Solsikke Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 skulle jeg gitt deg muligheten til å se deg selv slik andre ser deg, da hadde du sett hvilken fantastisk person du er!) denne fikk jeg på sms i går. Synes den var så fin at jeg måtte dele den med dere. ) 0 Siter
birdie Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Jeg vil heller ha en velfylt konto - er det ok, eller? *sukker* 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Jeg vil heller ha en velfylt konto - er det ok, eller? *sukker* hmm ja selvsagt, bare gi meg kontonr så skal du få alt som står på min konto:o) Men sjekk jeg skrev MIN konto, siden det er sambos konto det er penger på) Feriepengene er jo rett rundt hjørnet, herlig skal det bli:o) 0 Siter
Gjest 5barnsmor Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 *sukk, den var fin* Jeg fikk også en av svigerinnen min: Det kommer en dag da du spør; hva er du mest glad i ? Meg eller livet? Jeg svarer livet, og du blir sur og går.....og får aldri vite at du er livet... godnattklems fra 0 Siter
naiv Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å se meg selv utenfra. Det går sikkert greit med deg. 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Jeg er ikke sikker på om jeg har lyst til å se meg selv utenfra. Det går sikkert greit med deg. Jeg hadde gjerne ønsket å se meg hvordan andre oppfatter meg. På den måten kunne jeg ha rettet på ting om det hadde vært nødvendig. Jeg streber ikke etter å være perfekt, men ønsker gjerne og være et godt medmenneske. 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Den var nesten nifs. Hvorfor var den nifs synes du? Jeg synes den var søt jeg:o) Og vet du hvem som sendte den til meg? Husker du Svane? Fikk den av henne*s* 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hvorfor var den nifs synes du? Jeg synes den var søt jeg:o) Og vet du hvem som sendte den til meg? Husker du Svane? Fikk den av henne*s* Det kunne jo være de synes jeg var en hurpe ;o) Husker Svane, men bare "nicket". 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 *snufs* Den var fin, da ! Ja ikke sant:o) Jeg ble skikkelig rørt jeg. Fikk den av Svane. Henne husker du vel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.