Gjest veslejenta Skrevet 8. juni 2002 Del Skrevet 8. juni 2002 Jeg spilte mye fotball med min sønn på 7 år i påsken. Etter noen dager begynte jeg å miste følelse i huden rundt ankelen, og etter ytterligere noen uker forsvant også følelse i leggen (yttersiden). Nå i dag, 2 måneder etter er det verre enn noen gang. Jeg halter tidvis om dagen, og har en veldig stram sene på yttersiden av leggen. På 17. Mai falt jeg overende i folkemengden. Ankelen min er totalt kraftløs og jeg har også fått elendig balanse på den foten. Legen sier jeg har en nerve i klemme og at dette vil gå over av seg selv etter noen måneder, men jeg blir jo bare verre og verre. Nå ser det ut som en krykke er eneste løsning for meg. Hva gjør jeg? Jeg føler som en sene er slitnet av. Dette må jo jeg ha hjelp til, jeg kan ikke gå slik som dette. Jeg ser jo regelrett beruset ut når jeg går etter veien med så å si ingen balanse på høyre fot. Uansett fottøy så føles skoen fryktelig tung og det er vondt for hvert steg jeg tar. Jeg er 36 år og driver ikke med noen slags idrett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jvb Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 bliv set af en ortopædkirurg. mvh jvbruun, ortopæd, dk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.