double Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Så var de første kupongene levert på nett - deilig :-) Flere som har blitt nettkunde? 0 Siter
mrxx Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Det er litt over 16.000 nettkunder pr. fredag, så du er ikke alene:-)) Målet til Nork Tipping er å ha 100.000 nettkunder i løpet av året:-)) 0 Siter
double Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Det er litt over 16.000 nettkunder pr. fredag, så du er ikke alene:-)) Målet til Nork Tipping er å ha 100.000 nettkunder i løpet av året:-)) Regnet ikke med å være den eneste akkurat - vet det er mange, men lurte egentlig på om det var noen flere her inne da :-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Jepp, jeg er nettkunde. Første kupong jeg leverte var vikinglotto`en på onsdag. Men den virket ikke. Jeg ble ikke millionær. Har nettop levert dagens lottokuponger. Håper de virker bedre ;o) 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Jeg har ikke blitt nettkunde, frykten den kreditten på 30 000 jeg. Tror jeg fortsetter å levere inn kupongene manuelt, når jeg husker det da. Fan glemte det i dag:( Er det ikke gull lotto i dag da? 0 Siter
double Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Jeg har ikke blitt nettkunde, frykten den kreditten på 30 000 jeg. Tror jeg fortsetter å levere inn kupongene manuelt, når jeg husker det da. Fan glemte det i dag:( Er det ikke gull lotto i dag da? Du trenger ikke frykte kreditten, for den biten bestemmer du selv om du vil ha eller ikke - jeg søkte ikke om kreditt. Jeg overfører penger til spillkontoen fra bankontoen min, og dette kan jeg så spille for. Overførte 100 kr i dag og spilte for 60 :-) 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Du trenger ikke frykte kreditten, for den biten bestemmer du selv om du vil ha eller ikke - jeg søkte ikke om kreditt. Jeg overfører penger til spillkontoen fra bankontoen min, og dette kan jeg så spille for. Overførte 100 kr i dag og spilte for 60 :-) Hmmm da var det jo kanskje en ide da:o) Er det i dag det er gull lotto? ps: går det bra med dere to? Deg og eldstejenta tenker jeg på da. 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Det er litt over 16.000 nettkunder pr. fredag, så du er ikke alene:-)) Målet til Nork Tipping er å ha 100.000 nettkunder i løpet av året:-)) Jobber du der eller ? Vet du i tilfelle neste ukes vinnerrekke ? :-) 0 Siter
mrxx Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Jobber du der eller ? Vet du i tilfelle neste ukes vinnerrekke ? :-) Kanskje jeg jobber der og kanskje ikke:-)) Hadde jeg visst rekka, hadde jeg ikke sagt ett ord til andre:-)) 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Kanskje jeg jobber der og kanskje ikke:-)) Hadde jeg visst rekka, hadde jeg ikke sagt ett ord til andre:-)) og kanskje jobber jeg der, og kanskje ikke :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.