Lionn Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 en negerhater eller bare liker hun å bruke det ordet i ny og ne? 0 Siter
Lillelurven Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Veeeel, ho spøtta ætter en fræmmedarbeider da æ traff ho i Bodø førrleden! Tolk det som du vil! :-))) E dokker to heilt på en snurr eller? 0 Siter
Sør Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hei Lionn, Du ser jo ikke mulighetene! Det behøver da ikke være noe ENTEN-ELLER, det kan jo være BÅDE-OG! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter
molli Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hun onanerer sikkert til bilder av Will Smith når hun er alene hjemme ! :-) 0 Siter
Lillelurven Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hun onanerer sikkert til bilder av Will Smith når hun er alene hjemme ! :-) *LOL* 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Veeeel, ho spøtta ætter en fræmmedarbeider da æ traff ho i Bodø førrleden! Tolk det som du vil! :-))) E dokker to heilt på en snurr eller? Jeg er bare halvsnurret. 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Hei Lionn, Du ser jo ikke mulighetene! Det behøver da ikke være noe ENTEN-ELLER, det kan jo være BÅDE-OG! ;-) Med vennlig hilsen Hva tror du om den saken,. far? 0 Siter
naiv Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Ja, hvem liker ikke å bruke ordet neger i håp om å terge far Sør? 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Ja, hvem liker ikke å bruke ordet neger i håp om å terge far Sør? Jeg liker iallefall å terge far. Visste ikke at det bodde slike lyster i Solsikke også. 0 Siter
Jane Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hun onanerer sikkert til bilder av Will Smith når hun er alene hjemme ! :-) *ler meg i hjæl* :-)))) 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 Hun onanerer sikkert til bilder av Will Smith når hun er alene hjemme ! :-) Hun onanerer iallefall. Det er da noe. 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 *hmph* ler litt av deg nå løva:o) Klarte du ikke bedre enn det der? Vil bare fortelle deg noe, i min ungdom da jeg var 16-17 år ble jeg kalt akkurat det motsatte av negerhater og vet du hvorfor? 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Begge deler tror jeg. Ja takk begge deler:o) 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Nei hun hater de ikke, kanskje litt redd de? REDD dem? Hva i huleste skulle jeg være redd dem for? *klør meg i hodet* 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hun onanerer sikkert til bilder av Will Smith når hun er alene hjemme ! :-) Aner ikke hvem Will Smith er en gang jeg:o) 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Hun onanerer iallefall. Det er da noe. Nei det har jeg ingen behov for:o) 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Veeeel, ho spøtta ætter en fræmmedarbeider da æ traff ho i Bodø førrleden! Tolk det som du vil! :-))) E dokker to heilt på en snurr eller? Ja så du kor æ traff han hænne Lillelurven? Å du va flenk å spøtt du åsså) *s* 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juni 2002 Forfatter Skrevet 8. juni 2002 *hmph* ler litt av deg nå løva:o) Klarte du ikke bedre enn det der? Vil bare fortelle deg noe, i min ungdom da jeg var 16-17 år ble jeg kalt akkurat det motsatte av negerhater og vet du hvorfor? Fordi du nektet konsekvent å knulle annet enn negre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.