Gå til innhold

FU: Husker du bikiniskandalen på dol?


gyrken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    15

  • Wilmani

    13

  • gyrken

    12

  • molli

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jepp. Husker også dine bilder.

Dere var mye omdiskutert den tiden... :o)

Ja. :-) Men jeg tror ikke jeg lagde noen skandale egentlig? Det var det bare hun andre.. eh.. hun som er litt mer hissig enn meg som fikk til.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. :-) Men jeg tror ikke jeg lagde noen skandale egentlig? Det var det bare hun andre.. eh.. hun som er litt mer hissig enn meg som fikk til.. ;-)

Nei, det var ikke noen skandale rundt deg. Mer noe som lignet oppmerksomhet - hvis jeg ikke husker helt feil - for bildene var jo riktig så fine ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiiiik ! For et skittent bakholdsangrep, Gyrken !

Fortell da, hva skjedde?

(Og hvorfor la du ut et bikinibilde?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iiiiik ! For et skittent bakholdsangrep, Gyrken !

Nå røpa du jo hvem det var jo. Alle andre her har hatt takt og tone nok til å ikke nevne ditt navn... :-)

Men du lurte jo selv på hvor mange som fremdeles husket den episoden... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell da, hva skjedde?

(Og hvorfor la du ut et bikinibilde?)

Åh nei du ! Det er slett ikke noe å fortelle ! Bare glem hele greia !

Samme faen hva som skjer, jeg forteller ikke noe! Og det håper jeg ingen andre gjør heller!

*skuler stygt rundt meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå røpa du jo hvem det var jo. Alle andre her har hatt takt og tone nok til å ikke nevne ditt navn... :-)

Men du lurte jo selv på hvor mange som fremdeles husket den episoden... ;-)

Ja, jeg ble så...så svimeslått av din sjokktaktikk og bakholdsangrepet at jeg mistet mitt vanligvis så klartenkte og fornufte hode et øyeblikk.

Først sekundet etter at jeg klikket "send"knappen, innså jeg hvilken brøler jeg hadde gjort.

*hulk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nei du ! Det er slett ikke noe å fortelle ! Bare glem hele greia !

Samme faen hva som skjer, jeg forteller ikke noe! Og det håper jeg ingen andre gjør heller!

*skuler stygt rundt meg*

Neivel da....

Men det der er ikke mye morro for en som kjeder seg! Først si litt, sånn at bare de som dere har kjent lengst, får være med... :-(

Vil ikke leke mer med dere !!! (ihvertfall i fem minutter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neivel da....

Men det der er ikke mye morro for en som kjeder seg! Først si litt, sånn at bare de som dere har kjent lengst, får være med... :-(

Vil ikke leke mer med dere !!! (ihvertfall i fem minutter)

Wilmani, Wilmani.. du kan komme hit og drikke rødvin med meg, så skal jeg fortelle deg hele historien. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...