Gå til innhold

FU: Husker du bikiniskandalen på dol?


gyrken

Anbefalte innlegg

Øh...kan dere ikke skifte overskrift til noe kjedelig under denne diskusjonen? Sånn at det ikke står "bikiniskandale" i overskriftene ute på "Alle nye innlegg".

Denne tråden må dysses ned!

Hvis det er tillatt å spørre? :-)

*fin lion-pus*

Nei, beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    15

  • Wilmani

    13

  • gyrken

    12

  • molli

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Singularity

Øh...kan dere ikke skifte overskrift til noe kjedelig under denne diskusjonen? Sånn at det ikke står "bikiniskandale" i overskriftene ute på "Alle nye innlegg".

Denne tråden må dysses ned!

Hvis det er tillatt å spørre? :-)

*fin lion-pus*

Finnes det bildet på nett noe sted ennå ?

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker både negerdamer og menn. Ja, og det stemmer. Negerdamene er like dype som negermennene har lange. Hvordan skulle de ellers kunne passet sammen?

Det har jeg ikke tenkt på, før nå.

(Hvem sa at DOL var bare tull?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner deg jo ikke. Mente ikke mer enn det. :-)

Joho, så!!!

*snurt*

Da beholder jeg Moët'en min for meg selv!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få se bildet da.

Hø ? Få se ? Morsom eller ? *he-he* Skulle jeg liksom sende over det som "thank you for nothing" ? :-)

Nei, det siste jeg trenger er å blafre med det bildet igjen. Det var vel knapt en kjeft som trodde på det jeg sa i -99, og jeg ønsker ikke å måtte forsvare meg igjen. Selve bildet gir jeg egentlig faen i at folk så, men jeg ble sjokkert over at det jeg sa overhodet ikke ble trodd av mange. Ville påstander haglet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hø ? Få se ? Morsom eller ? *he-he* Skulle jeg liksom sende over det som "thank you for nothing" ? :-)

Nei, det siste jeg trenger er å blafre med det bildet igjen. Det var vel knapt en kjeft som trodde på det jeg sa i -99, og jeg ønsker ikke å måtte forsvare meg igjen. Selve bildet gir jeg egentlig faen i at folk så, men jeg ble sjokkert over at det jeg sa overhodet ikke ble trodd av mange. Ville påstander haglet.

Hva ble du ikke trodd på og hvilke påstander haglet?

Jeg vil se bildet og foreslår at du lyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ble du ikke trodd på og hvilke påstander haglet?

Jeg vil se bildet og foreslår at du lyer.

Lyer ? Mener du lystrer eller lyver ?

Nei. Ikke no' bilde uansett. Hat meg for alltid, men slik blir det ! Ikke noe bilde !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyer ? Mener du lystrer eller lyver ?

Nei. Ikke no' bilde uansett. Hat meg for alltid, men slik blir det ! Ikke noe bilde !

Lystrer selvsagt.

PS: Jeg kjenner ei som kjenner Espen Lie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyer ? Mener du lystrer eller lyver ?

Nei. Ikke no' bilde uansett. Hat meg for alltid, men slik blir det ! Ikke noe bilde !

Lye- er det bare et Bergens-ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lye- er det bare et Bergens-ord?

Antar det hører til vestlandet ihvertfall.

Jeg kjenner til ordet, for jeg er faktisk innfødt bergenser selv (er født der) men flyttet til Oslo da jeg var nesten 6 år. Moren min er fra vestlandet også, så jeg er "flasket opp" med dialekt derfra selv om jeg vokste opp i Oslo.

Grunnen til at jeg spurte, var at jeg ikke har sett at Lionn skriver sånne ord før. Jeg trodde det var to muligheter - hun glemte en "v" i "lyve", eller hun mente faktisk "lye" som er "lystre".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...