Gå til innhold

FU: Husker du bikiniskandalen på dol?


gyrken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    15

  • Wilmani

    13

  • gyrken

    12

  • molli

    11

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jo husker da det, men tok det aldri som noen skandale. Men husker det ble spetakel rundt det hele.

Synes Molli var tøff som turte gjøre noe slikt jeg. Jeg hadde aldri lagt ut bilde på nettet av meg selv så lettkledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det husker jeg! *LOL* for en debatt det ble! Men molli var vel ikke alene om å legge ut lettkledde bilder? *hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det ja :-)

Lurer på om det ikke var meg som skrev innlegget om det også. Jeg skrev hun var "riktig så flott" og husker også grunnen for at hun la det ut, men det lar vi ligge.

Syntes det var stilig, mens andre gikk helt av skaftet og det oste misunnelse lang vei.

Så skulle molli gjøre saken bedre med å sladde litt, he, he. Et kryss over bildet gjorde ikke hissigproppene bedre til sinns og så var det på`n igjen. (Baktanken var sikkert god den) *flir*

Husker også gyrkenberta i noen svart/hvitt bilder :-)

Artig på den tiden der gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...