Jane Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Ja, han er jo så nusselig. Ja, han er jo homo. 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Ja, han er jo homo. Ja, homser er jo nusselige. 0 Siter
MsSophie Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Ja, homser er jo nusselige. ....der tar du litt feil......blomster-Finn for eksempel, er homse - men overhodet ikke nusselig! Det samme kan vel sies om Elton John og Arve Jurizen. 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 ....der tar du litt feil......blomster-Finn for eksempel, er homse - men overhodet ikke nusselig! Det samme kan vel sies om Elton John og Arve Jurizen. Jeg synes alle homser er nusselige. 0 Siter
musikeren Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 Sier meg enig. Og med dette håper jeg også at det kan bli slutt på at alle hetser meg, og kaller meg homofob. 0 Siter
Reg@l Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Joda, men Espen Eckbo kunne da fått EN av dem! *slafse* 0 Siter
Gjest sevenup Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Ja, han er jo homo. Han fortjente det ja ! Espen E fortjener priser han også ! Synd de var nominert i samme kategorier. Om han er nusselig ? Han er hvertfall en svigermors drøm - type, for de som har homofile sønner øf cørs :-) 0 Siter
Gjest Donny Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Joda, men Espen Eckbo kunne da fått EN av dem! *slafse* Ja, helt enig *slafse,slafse,slafse* !!!! Og helt enig *sikle,sikle,sikle*!!!!! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.