Gå til innhold

FU:Husker du bunadskandalen her på dol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva er stay-ups ?

A pro pos utringnin: er det så at damer går med en utringning på størrelse med et dolokk og frorventer at ingen skl kikke nedi ?

stay-ups er sånne strømper som rekker til drøyt midt på låret, og sitter på plass av seg sjølv, uten strømpeholder.

dolokksutringning? hehehe... nja, man forventer vel at fremmede menn skal ha oppdragelse til å ikkje kikke alt for åpenlyst nedi. men ellers er jo vitsen med utringning såklart at ting og tang skal være synlig. :)

Ulv I Faarikaal

stay-ups er sånne strømper som rekker til drøyt midt på låret, og sitter på plass av seg sjølv, uten strømpeholder.

dolokksutringning? hehehe... nja, man forventer vel at fremmede menn skal ha oppdragelse til å ikkje kikke alt for åpenlyst nedi. men ellers er jo vitsen med utringning såklart at ting og tang skal være synlig. :)

Stayups ? aha. Men stakken skjuler alt. Underlig greie disse stammedraktene. Varmt må det også være.

En av mine ekser sa engang at nattkjoler skulle passe til fargen på sengeforleggeren, fordi den alltid ble liggende der. Hun hadde jo i grunnen rett !

Stayups ? aha. Men stakken skjuler alt. Underlig greie disse stammedraktene. Varmt må det også være.

En av mine ekser sa engang at nattkjoler skulle passe til fargen på sengeforleggeren, fordi den alltid ble liggende der. Hun hadde jo i grunnen rett !

men du skjønner - tankens makt.....om du _veit_ at det er eit par stay-ups og ingen truse under den stakken............:)

nattkjole er ifølge meg noko ein bruker etter å ha kledd av seg men før ein har lagt seg, evt etter å ha stått opp men før man har kledd på seg. og, det tilhører sjeldenhetene, og brukes kun om temperatur, humør eller nysgjerrige naboer tilseier det.

:)

Ulv I Faarikaal

men du skjønner - tankens makt.....om du _veit_ at det er eit par stay-ups og ingen truse under den stakken............:)

nattkjole er ifølge meg noko ein bruker etter å ha kledd av seg men før ein har lagt seg, evt etter å ha stått opp men før man har kledd på seg. og, det tilhører sjeldenhetene, og brukes kun om temperatur, humør eller nysgjerrige naboer tilseier det.

:)

Joda, er med på fantasien :-) men ikke i min gate. Jeg har andre.....

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...