Gå til innhold

Se det er hva jeg kaller en bobil.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest retvizan

Hadde dere kledd _den_ ? Der sank dere i min aktelse, gitt. Noe så usannsynlig harry er det lenge siden jeg sist så.

Dessuten - tenk å kjøre noe sånt på svingete småveier da ?

Jamen Atene, jeg er jo noe av det mest harry som finnes! Har du ikke fått med deg det? ;-)

Amiga er jo ikke harry da, men hun kunne kamuflert seg som en busk eller noe, bare sånn for ikke å bli gjenkjent.

Vi hadde nok klart de derre småveiene med glans. Brøyte seg rydning osv...

Gjest retvizan

Det høres bra ut, men jeg vil låne en dyr caps!

Jada, jada, di forfengelige kjerring, er denne bra nok?

http://www.letour.fanavenue.com/catalogue/index.asp?p=275&idsscat=62&ind=1

Tror det er den dyreste av dem, muligens bortsett fra Chicago Bulls capsen da. Men den er nesten utslitt.

Annonse

Tror det er den dyreste av dem, muligens bortsett fra Chicago Bulls capsen da. Men den er nesten utslitt.

Har du bestilt sånnein caps? Gubben hadde nok drept for Tour de Frace effekter, så det er best du passer deg! Jeg vet (nesten) hvor du bor!

Gjest retvizan

Har du bestilt sånnein caps? Gubben hadde nok drept for Tour de Frace effekter, så det er best du passer deg! Jeg vet (nesten) hvor du bor!

Er gubben interessert i sykling? Kuuult!

Fullt navn, adresse, mail, tlf. nr til det eksemplaret, takk!

Det er bare å kapitulere, Reg@l, jeg sporer ham opp uansett, he he. Vi mangler forresten en fjerdemann til TdF ferien neste år, gubben din er sikkert en god kandidat!

Ja den holder, den der sykkelshortsen du viste meg i går har ikke jeg råd til, fant en mye billigere kvinnemodell!

Er gubben interessert i sykling? Kuuult!

Fullt navn, adresse, mail, tlf. nr til det eksemplaret, takk!

Det er bare å kapitulere, Reg@l, jeg sporer ham opp uansett, he he. Vi mangler forresten en fjerdemann til TdF ferien neste år, gubben din er sikkert en god kandidat!

Han var med i B-NM i sykling for noen år siden faktisk. Aktiv syklist med 4-5 treningstimer til dagen helt til 1997-98 eller deromkring.

Tror neppe han tør være med deg på TdF tur, så mye som jeg har fortalt ;-) *ler*

Gjest retvizan

Ja den holder, den der sykkelshortsen du viste meg i går har ikke jeg råd til, fant en mye billigere kvinnemodell!

Jamen Amiga, du kan ikke komme med sånne kjipe sykkelbukser i DEN bobilen, det blir fullstendig kræsj det, vettu. Vi skal selvfølgelig dandere oss i kelme drakter, og riktig vise igjen når vi står og heier.

Bare for ordens skyld; Vi heier ikke på Armstrong og US Postal, - til tross for Steffen Kjærgård - heller ikke på disse BeNeLux syklistene og ihvertfall ikke på Team Deutsche Telekom!

Vi heier først og fremst på Kelme, og så er det noen enkeltsyklister som er verd å heie fram.

Botero vant forresten Classic of the Alps, med Oscar Sevilla på 2 plass. Heia Kelme!

Gjest retvizan

Han var med i B-NM i sykling for noen år siden faktisk. Aktiv syklist med 4-5 treningstimer til dagen helt til 1997-98 eller deromkring.

Tror neppe han tør være med deg på TdF tur, så mye som jeg har fortalt ;-) *ler*

Høh?

Fortalt om meg, eller TdF?! ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...