Amiga Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 De begynte med tellere her også i juli for 2 år siden men de forsvant med en gang, da jeg etterlyste det igjen fikk jeg et svar men husker ikke hva det var! :-) 0 Siter
Gjest 5barnsmor Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 hei på deg sjokkidorisei.... jeg har lest OG svart... 0 Siter
Spenning Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Leser ikke noe jeg:-)) *hehehe* bare ser slik ut 0 Siter
Big Brother Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Hvorfor sitter den ordblinde elgen oppe i toppen av et tre midt inni skogen ??? Han tror han er skogens kongle...! 0 Siter
terningkast6 Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Hvorfor sitter den ordblinde elgen oppe i toppen av et tre midt inni skogen ??? Han tror han er skogens kongle...! Oi, endelig en med en vits, det var det jeg håpet på. Så flinke dere er!! 0 Siter
talisa Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Nå har jxg også lxst Jxg tror dxt xr xn bokstav på dxt tastaturxt Dx har lxvxrt mxg som ikkx har dxt hxlt godt. Kanskjx Dx kan gjxttx hvilkxn? Jxg vil dxrfor værx Dxm mxgxt takknxmlig dxrsom Dx forxtar Dxm dxt nødvxndigx. På forhånd takk. Dx bxstx hilsnxr 0 Siter
SierDuDet Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Det var tellere her før, det var faktisk veldig artig å se hvor mange som leste hva. Men nå har jeg svart, så tell meg med! 0 Siter
Jane Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Ja, blir'e no' mer snø nå, så må vi jaggu legge på kjettinger! 0 Siter
Gjest Svigers Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Jeg har lest det! Og angrer bittert..... ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.