Gå til innhold

Menylinjen på PC'en på feil plass ! Hjelp

Anbefalte innlegg

Junior ga PC-musa en trøkk, og da skjedde det ting på PC'en. Menylinjen har flyttet seg fra sin vanlige, vannrette posisjon helt nederst, og står nå som en feit marg til venstre. Det er helt rart ut og jeg liker det ikke !

Dette har skjedd en gang før, og jeg bad da om hjelp her på DOL, og fikk det. Men *rødme* jeg har glemt hvordan det ble fikset !

Noen som kan hjelpe meg nå (igjen) ?

Tuuuuuuuuusen takk ! :-)

Fortsetter under...

Gjest Rusle

Huff da, det har skjedd meg også uten at jeg vet hvorfor.

Hold musa( trykk inn venstre musetast, tror det var venstre) på det grå feltet og dra hele linja nedover der den skal være.

Lurer på om det var høyre musetast som skulle holdes inn ;o)

Gjest Rusle

Det går ikke ! Har prøvd både det ene og det andre (høyre og venstre musetast), og den holder seg spikret i venstre marg likevel !

Hjeeeelp ! :-(

Prøv å holde musepekeren på selve det grå feltet og dra det nedover. Ikke på kantlinjen.

Prøv å holde musepekeren på selve det grå feltet og dra det nedover. Ikke på kantlinjen.

Det du nå vil være vitne til, er et unntak av de sjeldne ! Jeg deler aldri ut kyss og klem i hytt og pine her på DOL :-)

Men rådet ditt fungerte ! Så jeg tror sannelig jeg må gi deg en tusen takk-klem, jeg ! :-)

* kos *

Takknemlig hilsen fra

Annonse

Gjest Rusle

Det du nå vil være vitne til, er et unntak av de sjeldne ! Jeg deler aldri ut kyss og klem i hytt og pine her på DOL :-)

Men rådet ditt fungerte ! Så jeg tror sannelig jeg må gi deg en tusen takk-klem, jeg ! :-)

* kos *

Takknemlig hilsen fra

Ååå, tusen takk for klemmen :o)

Du får gi en til Bassisten også. Det var han som hjalp meg en gang med samme problem.

Bare hyggleig å hjelpe, vet du ;-)

Stolt ble jeg også siden det kunne vært postet på dataforumet ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...