kie Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Og hva har du søkt på? Jeg har søkt sykepl.studie. Både hel og deltid. Vet ikke 100% sikkert om jeg begynner dersom jeg får plass, men regner med det. *venter spent* 0 Siter
Zarine Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Husbond ventar... Sjukepleie deltid og heiltid. Han veit heller ikkje om han kan begynne om han får plassen - men det er no slett ikkje sikkert at kjem inn heller når han har sökt på realkompetanse - og det er 20 plassar til rådighet annakvart år... Lettare for meg, som har visst at eg kom inn på alt eg ville för eg hadde sökt eingong :-/ 0 Siter
monsina Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Har søkt, og faktisk allerede fått tilsagn om studieplass. Sykepleien, heltid. Så får vi nå se - om det blir noe studering her! Det er snakk om en total omlegging av karrieren dette! *panikk - må bli noe før jeg blir stor* 0 Siter
kie Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Skrevet 9. juni 2002 Har søkt, og faktisk allerede fått tilsagn om studieplass. Sykepleien, heltid. Så får vi nå se - om det blir noe studering her! Det er snakk om en total omlegging av karrieren dette! *panikk - må bli noe før jeg blir stor* Har samme følelsen, ja... Sommer fugler i magen og full panikk. Men husker jo tidligere år da jeg har vært misunnelig på alle som var ute og kjøpte inn nye kladdebøker, blyanter osv. i august. I år er kanskje jeg en av dem! *sommerfugler i magen* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.