Gå til innhold

FU:Hva er dere mest og minst fornøyd meg ved dere selv?u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mest fornøyd med evne til å gi kjærlighet, at jeg tenker positivt og ler mye, er sosialt sterk, imøtekommende og vitebegjærlig - kort sagt emosjonell og sosial intelligens.

Minst fornøyd med mitt håpløse forhold til penger og tid, jeg er nærtagende og overfølsom, har problemer med å velge, er katastrofalt upraktisk samt etpar kroppslige greier...

Gjest batteri

Jeg er mest fornøyd med livet mitt, og minst fornøyd med økonomien :-)

jeg er vel mest fornøyd med evnen til å sette andres ideer til verks,min rytmiske sans, håret,at jeg er en god lytter og min rettferdighetssans og at jeg aldri begynner på ting jeg bestemmer meg for...f.eks å trene og spise sunnere.

minst fornøyd er jeg med magen,at jeg er følsom og nærtagende,mitt forhold til penger,nesen + at jeg blir fort sjalu.

Ulv I Faarikaal

Negativt: min manglende impulskontroll, jeg må sette opp karantenetid for innkjøp: ikke kjøp noe før en uke etter at du kom på det.

Positivt: min evne til tålmodig å tråle alt jeg kommer borti av interessant stoff, slik at jeg ofte kan ting utenat som andre ikke husker døyten av.

Annonse

Negativt: min manglende impulskontroll, jeg må sette opp karantenetid for innkjøp: ikke kjøp noe før en uke etter at du kom på det.

Positivt: min evne til tålmodig å tråle alt jeg kommer borti av interessant stoff, slik at jeg ofte kan ting utenat som andre ikke husker døyten av.

Er du broren til Sør? Eller kanskje sånne positive egenskaper ikke er arvelige?

Gjest lillemy1

hvorfor skal jeg prøve å gjøre magen min mindre?

vet ikke, du klaget jo hele tiden på forum for sf og idrett at du hadde en stor magen og at du driver med 300situps hver kveld, etc

sorry, bare trodde at du hadde problem med det

Jeg er minst fornøyd med at jeg har problemer med å si hva jeg er mest fornøyd med.

Jeg er mest fornøyd med at jeg har problemer med å si hva jeg er minst fornøyd med.

Jeg er MEST fornøyd med min ukuelige optimisme og mine pupper :-)

MInst fornøyd med at jeg har vanskelig for å be om hjelp - og kneflesket mitt *s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...