Gå til innhold

FU:Hva er dere mest og minst fornøyd meg ved dere selv?u/t

Anbefalte innlegg

Gjest motisaz

vet ikke, du klaget jo hele tiden på forum for sf og idrett at du hadde en stor magen og at du driver med 300situps hver kveld, etc

sorry, bare trodde at du hadde problem med det

du har visst ikke lest innleggene mine så nøye skjønner jeg..og gjettet halvparten selv. Dessuten finnes det faktisk folk som forandrer seg.

forresten lurer jeg på hva du har imot meg..siden du driver og kommenterer alt jeg skriver her inne? du trenger ikke skifte nick for hver gang. For jeg vet det er samme person

Fortsetter under...

Gjest motisaz

vet ikke, du klaget jo hele tiden på forum for sf og idrett at du hadde en stor magen og at du driver med 300situps hver kveld, etc

sorry, bare trodde at du hadde problem med det

du har visst ikke lest innleggene mine så nøye skjønner jeg..og gjettet halvparten selv. Dessuten finnes det faktisk folk som forandrer seg.

forresten lurer jeg på hva du har imot meg..siden du driver og kommenterer alt jeg skriver her inne? du trenger ikke skifte nick for hver gang. For jeg vet det er samme person

Gjest lillemy1

hei.. rolig, jeg skifter ikke nick, jeg har hatt dette navn på lenge, men før brukte jeg lillemy. Jeg skal ikke spørre deg noe mer, beklager hvis jeg har gjørt deg sint, det var ikke mening! jeg kan ikke har noe imot deg, fordi jeg kjenner ikke deg, beklager om jeg lese dine innleggene da. Kanskje du sier for mye om ditt privat livet? bare lurte!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...