Gå til innhold

trenger litt hjelp

Gjest skytte81

Anbefalte innlegg

Gjest skytte81

jeg har problemer med matlyst og jeg trenger å få vite hvor mye jeg har fått i meg - og jeg er veldig dårlig til å regne ut dette selv så jeg lurte på om noen kunne hjelpe slik at jeg kunne hatt en pekepinne om hvor mye mer jeg burde ha i meg...

har da spist 3 vafler og 2 nesten normal str skiver m/hvitost..

det er lite - jeg er klar over dette - og jeg lurer på hvor mange kcal jeg bør få i meg i tillegg til det jeg har klart idag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke å telle kalorier. Hvor mye du trenger er avhengig av kjønn, alder, aktivitetsnivå, vekt. Så det er vanskelig å si. Men som du selv sier, det du spiser er veldig lite. Hvor er middagen, hvor er frukt og grønnsaker? For å gi deg en pekepinn, kan jeg jo fortelle hva jeg spiser i løpet av en dag, sånn cirka:

2 brødskiver til frokost

2 skiver til lunsj

I løpet av arbeidsdagen spiser jeg også 1-3 frukter eller gulrot

Middag: 2 poteter, kjøtt/fisk, grønnsaker

Kveldsmat: 1 brødskive eller et knekkebrød.

Pluss kanskje noe smått innimelom. Og jeg er på vei _ned_ i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...