Jorunn Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har kronisk beinhinnebetennelse og er operert i begge beina, for henholdsvis 6 og 7 år siden. Ble tålig bra i begge beina, slik at jeg kunne begynne å trene igjen, bortsett fra jogging og løping på tredemølle. Det siste 1/2 året har det igjen forverret seg, selv om jeg har bare drevet med lett trening som styrketrening, romaskin, ergometersykkel, sykkelturer og gåturer. Har hele tiden kunne kjenne smerter på leggen, hvis en trykker på de stedene hvor betennelsen sitter, men nå i vår har jeg fått smerte spesielt når jeg har brukt romaskin og går litt hardt. Enkelte ganger også når jeg trener på ergometersykkel. Begynner å bli ganske lei etterhvert og lurer på om det er noe mer jeg kan gjøre for at det ikke skal forverre seg noe ytterligere. Det begynner å bli ganske snevert med treningsformer som ikke gir smerter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.