Gå til innhold

Kort hår igjen - på store og små jenter


favn

Anbefalte innlegg

Noen tråder har utløst rene konkurransen i å presisere hvor uendelig mer feminint det er med langt og lengre enn langt hår på jenter i nær sagt alle aldre.

Selv er jeg voksen og kunne ikke tenkt meg for mitt bare liv å ha langt hår. Nei og nei.

Derimot synes jeg det er ultrafeminint og meeeget sensuelt med superkort-kort hår på jenter og kvinner, den shava varianten vet dere, ikke helt blank, men noen små millimeter. Helt rått, hyperfeminint og sensuelt så det rekker. Som sagt.

Har ikke turt ennå, men det kommer, det kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    12

  • Altman

    4

  • Singularity

    3

  • neuni

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Det er første gang jeg er enig med deg i et hårspørsmål, men jenters femininitet har overhodet ingenting med deres hårvekst på hodet og gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er første gang jeg er enig med deg i et hårspørsmål, men jenters femininitet har overhodet ingenting med deres hårvekst på hodet og gjøre.

Jeg er i grunnen ganske enig. Derfor prøvde jeg bare å slenge ut et motsatt syn på de innleggene som påstår at femininitet = langt hår. Eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som påstår at damer/jenter skal ha langt hår - det er ikke de som driver verden videre, for å si det slik.

Hehe...

Du Altman, det skal bli veldig ålreit å ta en pils sammen gang - inklusive etpar andre i strøket ditt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ikke å ha kort hår. Synes jeg er finere med langt hår. Samboeren min liker også best langt hår på jenter. Det tror jeg de fleste menn gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...

Du Altman, det skal bli veldig ålreit å ta en pils sammen gang - inklusive etpar andre i strøket ditt :)

Ja, vettu - det hadde vært meget hyggelig, sier jeg eder. Jeg regner med at du befinner deg i området i løpet av sommeren?

Måtte herren miskunne deg så lenge og englene gjøre dørene høye for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det var jeg også! :-)

Det tror jeg på - at du var en klassiker, mener jeg :)

Selv styrte jeg unna 80-tallsmoten med mitt lange hår (!), post-hippieklær og trang til å være radikal, opprørsk, anti-disco og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du langt hår som du tenker å klippe av deg??

Nope. Det er sånn litt nedi nakken, ikke så langt som til skuldrene. Men altså, å rake over med maskinen, rette opp ryggen og runde av med lekker leppestift - den er jeg svak for...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vettu - det hadde vært meget hyggelig, sier jeg eder. Jeg regner med at du befinner deg i området i løpet av sommeren?

Måtte herren miskunne deg så lenge og englene gjøre dørene høye for deg :)

Ser egentlig dårlig ut med geografiske forflytninger framover.

Hele sommeren går med til avsluttende prosjekter i forbindelse med, eh... spør din bedre halvdel, så slipper jeg å brette ut her... Definivt: Herrens miskunn og englevakt er påkrevd i den forbindelsen. Takk.

Men altså, senere anledninger byr seg garantert.

En fortsatt god dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...