Gå til innhold

Kort hår igjen - på store og små jenter


favn

Anbefalte innlegg

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har ennå til gode å se en jente som ikke blir mindre pen når hun reduserer fra langt til kort hår.

Du har så rett så rett.

Jenter/damer er penest og mest sensuelle med langt hår!

Skulle gjerne brukt nick, men denne gangen må jeg være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 51
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • favn

    12

  • Altman

    4

  • Singularity

    3

  • neuni

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Singularity

men "mindre pen" og "styggere" er jo det samme, da! *kverulere*

nei, det blir nok deng å få for deg på neste minitreff! *glize forventningsfullt*

Det er jeg ikke enig i.

"Styggere" forutsetter at noen er "stygg" i utgangspunktet.

"Mindre pen" kan derimot ta utgangspunkt i at man er pen i utgangspunktet - og fortsatt er det (om enn i noe mindre grad) som sluttresultat :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun der er jo virkelig lekker også da. Det ser jo til og med jeg som er hunkjønn og hetero. Så at mannfolka sikler på henne syns jeg ikke er rart :)

Ho kommer helt klart inn under kategorien "tagbar" ja !

Personlig syns eg ho ser litt "gutteaktig" og "streng" ut med helt kort, kort hår, syns ho kler best litt lengde eg men,men......det holder jo uansett !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du vært inne på foreldreforum og lest om hårklippen til min lille Tiril (22 mnd) nå? ;o) Hun har sånn omtrent 5 mm over hele hodet nå, er så herlig og lettvindt (for mor) atte!

Selv har jeg hår til litt nedpå ryggen og trives stort sett med det, men i denne varmen frister det å få piggsveis ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen (les:MEG) har ikke hår som blir langt. Det blir bare "risved" utav det! Så jeg klipper det pinkort, drar i en farge og er fornøyd! I henhold til de aller fleste kler jeg heller ike langt hår.

Her i gården er det sambo som har ei 15cm tykk cognacfarget flette nedover ryggen... ;0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du vært inne på foreldreforum og lest om hårklippen til min lille Tiril (22 mnd) nå? ;o) Hun har sånn omtrent 5 mm over hele hodet nå, er så herlig og lettvindt (for mor) atte!

Selv har jeg hår til litt nedpå ryggen og trives stort sett med det, men i denne varmen frister det å få piggsveis ja...

Ja, jeg leste linken og rister på hodet over at folk tillater seg å kritisere deg på den måten for å lette sommerlivet for jenta di. Hun er sikkert knallfin med kort, fin sveis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå til gode å se en jente som ikke blir mindre pen når hun reduserer fra langt til kort hår.

Du har en liten bekjentskapskrets, skjønner jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg leste linken og rister på hodet over at folk tillater seg å kritisere deg på den måten for å lette sommerlivet for jenta di. Hun er sikkert knallfin med kort, fin sveis! :)

Ja, noen ganger må man bare tenke praktisk istedet for søtt og nusselig. Og jeg er ingen "søt og nusselig" person heller da.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, noen ganger må man bare tenke praktisk istedet for søtt og nusselig. Og jeg er ingen "søt og nusselig" person heller da.. :o)

Åjoda, du vet det bare ikke selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda, du vet det bare ikke selv :)

*Ser meg i speilet* Nei, jeg er ikke søt og nusselig, men det er mulig jeg har en litt søt personlighet kanskje? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...