Gå til innhold

I stan bor en kille som heter Kalle! .-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

11

• McLoud

9

• livato

6

• Babette

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Lurer på om han med klokken het noe sånt som "The Gemini Man" ....... muligens.....

Hadde sikkert et lettere norsk navn også.

Tror jeg fant ham, ja: http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-568/

"The Gemini Man" høres kjent ut, men eg dro ikkje kjensel på fyren på bildet !

Men han såg jæv#¤% Amerikansk ut, litt for høg "Mac Gyver" faktor på han der ! *gyser*

Åååh, ham husker jeg godt ! Husker du da han skulle kurere en som hadde mistet stemmen, og moste en grammofonplate som medisin ?

Så mange det var som husket ham her. Hvis jeg nevner serien andre steder, ser alle bare rart på meg. Det er så jeg lurer på om jeg har innbilt meg hele greia.

Husker du Ånden i hagesprøyten forresten ?

Jeg husker Ånden i hagesprøyten også. Men ikke så godt som Den merkelige mannen.

Annonse

Men han såg jæv#¤% Amerikansk ut, litt for høg "Mac Gyver" faktor på han der ! *gyser*

Kanskje du ikke fikk lov til å være oppe så seint? *gliz*

Men sånne McGyver greier er vel noe ungene elsker, mens de fleste voksne finner det vel litt vel banalt.

Derfor fikk vel heller ikke "Geminien" noe særlig god kritikk. Den ble sikkert litt McGyver -aktig, ja...

Kanskje du ikke fikk lov til å være oppe så seint? *gliz*

Men sånne McGyver greier er vel noe ungene elsker, mens de fleste voksne finner det vel litt vel banalt.

Derfor fikk vel heller ikke "Geminien" noe særlig god kritikk. Den ble sikkert litt McGyver -aktig, ja...

Eg var faktisk konfirmert den gangen "fløtepusen" din gikk på TV for første gang, nemlig !!!!!

Forresten er ikkje _du_ en god del yngre enn meg ?

Årsmodell takk ! *s*

Ser serien kun har "overlevd" 5-6 måneder på fjernsynet, da var det andre boller med Colombo og gjengen ! :-)

Her prater du først om Alias (?) Smith & Jones og så sier du at du ikke kjenner igjen han fra Gemini Man? Du er vel klar over at Ben Murphy som var Gemini Man også var Kid Curry (Alias Jones)? ;-) *ler*

Annonse

Eg var faktisk konfirmert den gangen "fløtepusen" din gikk på TV for første gang, nemlig !!!!!

Forresten er ikkje _du_ en god del yngre enn meg ?

Årsmodell takk ! *s*

Ser serien kun har "overlevd" 5-6 måneder på fjernsynet, da var det andre boller med Colombo og gjengen ! :-)

Jeg er vel litt yngre enn deg, men du kan jo ha hatt kjempestrenge foreldre som nektet deg å se detektimen før du var myndig, f.eks. Kristne mennesker ute på landet og sånt..... Har hørt om de. :-))

Men det er vel ikke så mange år da??

Hilsen 66-modellen

Var du en Gemini man fan?

Definitivt. Konseptet med å kunne bli usynlig når en ville appelerte helt klart til meg. Og så var det jo spennende å se om han rakk å gjøre seg synlig igjen før det var for sent hver gang.

Husker enda en gang han lå besvimt (slått ned?) utenfor et tog og tida var i ferd med å gå ut, og da kom det jo så klart en blind mann som kjente at han lå der om som gjorde han synlig igjen da han kom borti klokka mens han følte rundt for å kjenne om han fant puls. ;-)

Utrolig hva man husker. *ler*

"Den merkelige manne" var det ja, takk for den !

Tror egentlig eg var litt "redd" eg også, men var kjempefasinert og _måtte_ se alle episodene.

Flisa ! Våkn opp, nå har eg hatt fødselsdato og alt på hjemmesia i årevis så har du enda ikkje fått med deg att eg er 1961 modell !!!

Hmmm......*ser skjevt på Flisa*

AH!!!! en som er eldre enn meg! :-))))))))

Definitivt. Konseptet med å kunne bli usynlig når en ville appelerte helt klart til meg. Og så var det jo spennende å se om han rakk å gjøre seg synlig igjen før det var for sent hver gang.

Husker enda en gang han lå besvimt (slått ned?) utenfor et tog og tida var i ferd med å gå ut, og da kom det jo så klart en blind mann som kjente at han lå der om som gjorde han synlig igjen da han kom borti klokka mens han følte rundt for å kjenne om han fant puls. ;-)

Utrolig hva man husker. *ler*

hihi!" Jeg tenkte først på "den usynlege mannen" - en annen en som VAR usynlig, men som tredde på seg en maske som lignet på den han var - han hadde føhnet, lyst pasjehår husker jeg! søren, jeg må finne den,,,,,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...