Gjest Ingen bonde akkuratt Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan bruke ca. 600m² (60m x 10m) "jord" som står ubrukt, til? Litt dumt "format" slik at det er vanskelig å bygge noe på. Jorden er svært god matjord. Har tenkt litt på å plante "juletrær", men får ikke bestemt meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Jeg hadde plantet bærbusker og frukttrær! ) Masse rips og solbær, 2 - 3 epletrær, et plommetre eller to og kanskje et pæretre. Og gjerne slengt på noen bringebærbusker, jordbærplanter og litt rabarbra også. Heldigvis er min mor og en av søstrene mine glade i å plukke bær så de hadde fått hjelpe meg når høsten kom. *Drømmer* 0 Siter
Gjest delphina Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Det er plass til veldig mye persille eller dill på et slik areal - faktisk kunne du bli en virkelig stor leverandør! Det er "in" med selvplukk av urter og blomster til tørking! Hilsen 0 Siter
Nyco Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Neper. Neper er tingen. Det finnes altfor lite neper i denne verden. 0 Siter
Gjest Ingen bonde akkuratt Skrevet 10. juni 2002 Skrevet 10. juni 2002 Jeg hadde plantet bærbusker og frukttrær! ) Masse rips og solbær, 2 - 3 epletrær, et plommetre eller to og kanskje et pæretre. Og gjerne slengt på noen bringebærbusker, jordbærplanter og litt rabarbra også. Heldigvis er min mor og en av søstrene mine glade i å plukke bær så de hadde fått hjelpe meg når høsten kom. *Drømmer* Takk for svar alle sammen, men disse forslagene blir det kanskje ikke noe særlig penger ut av. Da må jeg kanskje satse på juletrær? 0 Siter
Gjest Ingen bonde akkuratt Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Jordbær...... Mmmmmmm :-) 0 Siter
Ulv I Faarikaal Skrevet 13. juni 2002 Skrevet 13. juni 2002 Pottitter ! Takknemlig vekst, rotknoller i ymse størrelser og fasonger, og blir megagode i god jord. Unga syns det er moro også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.